

Ima nešto privlačno u tom Alijansinom hibridnom pogonu. Način na koji funkcionira u svakodnevici, što smo već više puta osjetili u Renaultovim modelima Clio i Captur, ponovno ga gura u prvi plan što se tiče izbora motorizacije. Hibrid je doduše skuplji za nekih 3000 eura od modela pogonjenog trocilindarskim turbomotorom obujma jedne litre u kombinaciji s automatskim mjenjačem DCT, ali se revanšira većom snagom (143 vs. 114 KS), cilindrom više, raskošnijim obujmom benzinca od 1,6 litara i nižom prosječnom potrošnjom goriva, otprilike za jednu litru.
K tome, u vožnji gradskom svakodnevicom hibrid je neusporedivo poletniji na startovima jer uvijek kreće na struju, a istovremeno je i spretniji tijekom međuubrzanja. Sve to omogućava dinamično probijanje kroz gradske gužve, ali doživljaj sporta ipak je potisnut u drugi plan, prvenstveno zbog strategije rada automatskog Multi-Mode mjenjača koji uvijek traži trenutak više za pronalaženje idealnog prijenosnog omjera. Ali zato ima funkciju e-Pedal koja kao i kod električnih Nissana gotovo u potpunosti eliminira potrebu za korištenjem kočnice.
Umjeren potrošač
Hibridni Juke u prosjeku nam je trošio oko 6 l/100 km. Čak i tijekom kratkih relacija na niskim temperaturama potrošnja neće eskalirati, jer kotrljanja u kolonama i općenito ritmu stani-kreni odvijaju se uz pomoć električne energije iz samopunjive baterije neto kapaciteta 1,2 kWh.
Dobra stražnja kamera
S dužinom od 4,2 metra Juke je kudikamo spretniji na uskim prostorima od bratskog modela Qashqai. Uz kameru s prikazom 360 stupnjeva lako se snaći na tijesnim parkiralištima, a krug okretanja od 10,6 metara znači da ćete uvijek imati jedno ‘motanje’ manje.
Grijanje godi zimi, ali…
Sportski profilirana sjedala pružaju odličnu podršku tijekom dinamične vožnje, a u zimskim mjesecima posebno godi funkcija grijanja podesiva u dva stupnja. Međutim, sjedala nemaju funkciju hlađenja (ventilacije) i sjećamo se da nam je na ljetnom testu to stvaralo neugodnosti.
Diskutabilne stražnje kvake
Rješenje u kojem su kvake stražnjih vrata smještene visoko, praktički u C-stupu, pokazale su se nepraktične u svakodnevici. Definitivno pridonose optičkom dojmu jer Juke koketira s coupe izričajem, ali funkcionalnost im nije na visokoj razini, posebno ako često vozite djecu.
Jedna pedala za sve
Dobro, ne baš za sve, jer za intenzivno kočenje i potpuno zaustavljanje ipak treba pritisnuti pedalu kočnice, ali e-Pedal ima brojne prednosti u svakodnevici. Dovoljno je držati desno stopalo na pedali gasa – pritiskanjem ubrzavate, a otpuštanjem usporavate te istovremeno najbolje koristite mogućnost rekuperacije energije.