Nissan Juke – Pauza u poluvremenu
Nove boje, novi naplatci, veći zasloni i manje nereda s kabelima: prva vožnja s Nissanom Jukeom, koji je redizajniran na polovici svog životnog vijeka
Ako se netko odluči otići na lifting lica, poslije će izgledati bolje ili barem drugačije. Uz Juke 2.0 verziju facelift je osvježenog Nissana učinio ponešto drugačijim. Sada opet imamo ovu žarko žutu boju (Iconic Yellow) kod ovog 4,21 m dugačkog crossovera, kao i kod modela iz 2020. Osim novog dizajna naplataka, ništa nije promijenjeno izvana, a još manje toga u kabini. Pogotovo na kokpitu, s dva ekrana od 12,3 inča. Jedan se nalazi iza upravljača, nudi četiri osnovne grafike i lako čitljive informacije, a njime se upravlja putem tipki na upravljaču. Drugi, s funkcijom dodira, prikladno je smješten visoko na kontrolnoj ploči, okrenut prema vozaču pod kutom od osam stupnjeva, uključujući gumbe koji se nalaze ispod i izravna polja za odabir pokraj njih.
A od sada svoje uređaje možete puniti ne samo putem USB-a tipa A i C, već i bežično, indukcijom. Osim toga, sadržaj s Apple i Android uređaja sada se emitira na zaslon bez fizičke veze. Ono što je novost su sitnice poput većeg pretinca za rukavice ili novo oblikovanog naslona za ruke koji je više prilagođen vozaču. Stražnja vrata i dalje se pomalo nespretno otvaraju izvana pomoću visoko postavljenih ručki, straga nema stropnog osvjetljenja, a prtljažnik je prilično slabašne zapremine sa samo 354 litre kod hibrida; benzinac ima 422 l.
Krovni sanduk i kuka za prikolicu mogu pomoći. Dajemo plus bodove za još uvijek uglavnom analogni rad, koji život vozača čini lakšim – kao i osobnu konfiguraciju pomoćnika za vožnju, koji se može aktivirati u dva koraka. Hibrid je dobrih 100 kg teži od benzinca s DCT mjenjačem, a ugrađen je i novi softver za veću učinkovitost i finije izmjene pogona. To nismo odveć primijetili izlaskom na autocestu ili u vožnji magistralnim putovima. Hibrid je ponajviše štedljiv u gradu, gdje do brzine od 55 km/h može voziti na isključivo elektro pogon. Stoga je najprikladniji za gradsku vrevu i prigradska naselja, iako se Juke može dobro nositi i s većim udaljenostima i blažom off-road vožnjom.
ZAKLJUČAK: Na pola životnog puta prve generacije Nissan je nadogradio Juke multimedijom koja i dalje lijepo radi. Novosti: više boja, veći pretinac za rukavice i cijene od 23.831 euro (benzinski motor sa 114 KS).
TEHNIČKI PODACI
Karoserija
SUV s pet sjedala, DxŠxV 4200×1800
x1593 mm, međ.razmak 2636 mm, zap.
prtljažnika 354-1237 l, masa/nosivost
1405/405 kg.
Podvozje
Neovisan ovjes/MacPherson sprijeda, torzijska greda/
zavojite opruge straga, disk kočnice sprijeda i straga,
gume 225/45 R 19.
Pogon
Prednji pogon, multi-mode aut. mjenjač.
Motor
Redni četverocilindarski benzinski motor,
zapremina 1598 ccm, snaga 69 kW (94 KS)
pri 5600 o/min, okr.moment 148 Nm pri
3600 o/min, elektromotor, snaga/okr.moment
36 kW/205 Nm, sistemska snaga 15 kW (143 KS),
litij-ionska baterija, kapacitet 1,2 kWh.
Performanse
0-100 km/h…………………………………10,1 s
Najviša brzina…………………………….166 km/h
Prosječna potrošnja (WLTP)……….S 4,7 l/100km
Početna cijena:
Nissan Juke 1.6 Hybrid N-Sport……35.478 eura