

Postoje brojne priče koje mogu donijeti iznenađenja, a tržište novih automobila u Njemačkoj svakako je jedna od njih. Jer kada se pogledaju prodajne brojke na tržištu rabljenih, trgovina novih kao da pomalo kaska – s oko sedam milijuna ostvarenih prodaja tržište rabljenih je više no dvostruko uspješnije, i tako već godinama. To pokazuje koliku važnost uživaju rabljeni auti. No s tehničke strane kupnja rabljenog vozila sa sobom donosi određeni rizik, jer bez pravih informacija o stanju automobila, može se lako učiniti pogreška. Za sprječavanje sumnjivih kupovina zaduženo je Dekrino godišnje izvješće, gdje možete dobiti korisne informacije vezane uz određene slabosti na više od 500 automobila.
U trenutačnoj procjeni kvara njemački proizvođači kod pouzdanosti i kvalitete stoje ispred drugih. Jasno je i da se dominacija pokazuje i kod pojedinih klasa – od osam automobila u osam različitih klasa, na prvom su se mjestu našli samo ‘nijemci’. Ključne stavke za ocjenu bili su Dekrin indeks nedostatka (DMI). Prema njemu se udio stavki s kojima je procijenjeno da nema problema dijeli sa značajnijim nedostacima te na kraju izračuna stoji – što je viši broj, tim bolje. I tada se rezultat za svaki model pojedinačno uspoređuje s prosječnom vrijednošću u odgovarajućoj klasi. Najvišu (DMI) vrijednost u Dekrinu izvještaju za ovu godinu dobio je Audi A6 s indeksom od 94,6, nakon njega slijedi Mercedesova M-klasa (92,4), a treći je Mercedes B-klase s indeksom 91,4. Tko želi znati sve o nedostacima svih rabljenih automobila, može tržiti Dekrino posebno izdanje u kojem je pokriveno oko 350 modela vozila te saznati sve o prednostima i manama kod izrade šasije, pogonskog agregata, stanja elektrike, kočnog sustava i drugog.