Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC je bez konkurencije u svojoj klasi

Dugo vremena Mercedes je razmišljao da u svoju GL-obitelj uvrsti i B-klasu, i to SUV-model. Rezultat je konačno pred nama, na platformi aktualne A-klase (W 177), a sada je tu i paprena AMG-izedba

Vizualno se GLB poprilično oslanja na G-klasu – prevjesi su vrlo kratki, a bočni su prozori postavljeni dosta strmo. Sve vuče na G-klasu koja je ‘djed’ svih Mercedesovih vozila s pogonom na sve kotače. No nije samo G-klasa ovdje imala jak utjecaj. Ako primijetite gotovo vodoravan krov i okomito stražnje staklo, GLB se doima kao mini GLS.

Ponuda motora osim AMG-izvedbe

Benzinski pogon će GLB dijeliti s nadolazećim GLA-modelom, a to će biti dobro poznati motori iz koncerna koji stanuju u njihovim kompaktima. Osnovni motor u GLB 200 bit će 1,33-litreni benzinac sa 163 KS i 250 Nm okretnog momenta, koji je uparen sa sedmobrzinskim automatskim mjenjačem s dvjema spojkama.

Drugi benzinac u ponudi (GLB 250) bit će dvolitreni motor sa 224 KS i 350 Nm okretnog momenta. I on će brzine mijenjati pomoću automatskog mjenjača s dvjema spojkama.

Dizelska ponuda uključuje tri izvedbe modela s motorom od dvije litre obujma. Osnova će biti GLB 200d sa 150 KS i 230 Nm. Na njega se nadovezuje izvedba s pogonom na sve kotače, a kao posljednji prati ga GLB 220d sa 190 KS i 400 Nm. Svi su izmjene stupnjeva prepustili osmobrzinskom automatskom mjenjaču s dvije spojke.

Dobro odmjereni pogon za svaki dan

Što se pogona na sve kotače tiče, kada se vozi u regularnom modu (Eco/Comfort), distribucija momenta je (sprijeda – straga) 80:20, a kada je vozilo u modu Sport, tada je ona u omjeru 70:30. Kada se uključi način pogona off-road, stražnja osovina preuzet će do 50 posto momenta.

A onda dolazi plementiti AMG GLB

Zahvaljujući twinscroll turbo punjaču, ovaj 2.0-litreni turbo motor koji razvija snagu od 225 kW (306 KS) impresionira brzim odzivom na pritisak papučice gasa, visokim okretnim momentom (maks. 400 Nm od 3000 o/min) i izvrsnom živahnošću.

Ubrzanje do 100 km/h traje samo 5,2 s, a brzina je limitirana na 250 km/h

Blok motora, napravljen od laganog lijevanog aluminija visoke čvrstoće, smanjuje masu vozila, što je od velike važnosti za dinamiku vožnje. Turbo punjač na ispušne plinove kombinira optimalan odziv pri niskim okretajima sa snažnim povećanjem snage na visokim okretajima.

Novi Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC svoj puni potencijal ubrzavanja pokazuje s RACE START funkcijom koja je dio standardne opreme. Viši broj okretaja prilikom kretanja, u kombinaciji s optimiziranim točkama prebacivanja, proizvodi najbolje moguće prianjanje i maksimalno ubrzanje. RACE START funkcija ostaje aktivna dok je papučica gasa pritisnuta.

U modelu GLB 35 4MATIC, AMG DYNAMICS kontrola uključuje funkcije „Basic” i „Advanced”, a njihove postavke automatski aktivira odgovarajući program vožnje. Odgovarajući parametri kao što su raspodjela momenta pogona na sve kotače, karakteristika upravljanja ili granica intervencije potpuno novo razvijenog ESP® (Electronic Stability Program) sustava, inteligentno se prilagođavaju programu vožnje.