Koncept Lynk&Co. ‘The Next Day’

Uz koncept "The Next Day", Lynk & Co se odvažio zaviriti u dizajn budućnosti. Prvi put od 2016. godine marka kineske automobilske grupe Geely mijenja svoj dizajnerski jezik, koji će se koristiti u budućim serijskim modelima

Studija je dizajnirana kao GT s četiri vrata, oblik karoserije koji Lynk & Co trenutno nema u svojoj ponudi, ali bi ga mogao ponuditi. Ovdje su Kinezi sigurno bili inspirirani Geelyjevim modelom Zeekr 01, koji će također biti lansiran u Europi 2023. godine. Studija Next-Day predstavlja se u dinamičnom izgledu s mišićavim proporcijama. Prednja strana izgleda izduženo, ne samo zbog prozirnog krovnog otvora.

Brojne oštre linije čine model dužim, dok se straga nalaze uska LED svjetla i difuzor. Poput uskih okomitih prednjih svjetala, stražnja svjetla također utječu na dizajn. Upečatljiva su vrata s leptirnim krilima koja se otvaraju prema gore, a stražnja vrata su na šarkama u suprotnim smjerovima. Koncept vrata omogućuje ulazak bez dosadnog B-stupa.

Interijer je futuristički okupan plavom bojom. Vozač sjeda iza iznimno ravnog upravljača i gleda u infotainment zaslon na središnjoj konzoli. Veliki krov od stakla nadovezuje se na vjetrobransko staklo koje služi kao projekcijska površina za 3D head-up zaslon. Putnici sjede na sjedalima presvučenim baršunom, a dizajneri su u cijelom interijeru koristili drvo i traper. U načinu autonomne vožnje, volan nestaje, a prednja sjedala se mogu potpuno preklopiti.

Što se tiče pogona, studija ostaje vjerna tehnologiji koju Lynk & Co trenutno koristi u svojim proizvodnim modelima. Drugim riječima: hibridni pogon. Sukladno tome, konceptni automobil opremljen je motorom s unutarnjim izgaranjem koji pokreće prednju osovinu i elektromotorima straga. Studija nudi dvije opcije pogona: hibridni pogon koji puni manju bateriju i plug-in hibrid s većom baterijom koja jamči veće e-dosege i nudi bolje performanse.

Lynk & Co nudi tri veličine baterija koje omogućuju doseg od 60, 100 ili 150 kilometara prema WLTP-u. Svi modeli opremljeni su trostupanjskim DHT (Dedicated Hybrid Transmission) mjenjačima s funkcijom start mode. Ne samo da je ova značajka namijenjena osiguravanju bržeg ubrzanja, nego pomaže i tijekom sprinta od 80 do 120 km/h. Sprint do 100 km/h traje manje od pet sekundi.

S konceptom Next-Day, Lynk & Co pokazuje jezik dizajna sutrašnjice i predstavlja GT s četiri vrata. Oblik karoserije trenutno nije u asortimanu Lynk & Co, ali bi mogao biti lansiran u narednim godinama, pogotovo jer postoji odgovarajući nacrt u kraljevstvu Geely s modelom Zeekr 01.