

Potpuno novi, potpuno hibridni električni LBX dosad je najmanji Lexus, a ime LBX označava kraticu za Lexus Breakthrough Crossover. Novi model je također iskorak za Lexus kao tvrtku u Europi. Po prvi put, Europa je bila vodeća globalna regija za razvoj novog vozila. Glavni inženjer Kunihiko Endoh komentira: “Naš je cilj bio osporiti konvencionalni koncept luksuznog automobila. Temeljito smo težili iskustvu vožnje koje omogućuje prirodan dijalog između vozača i njegovog vozila i dizajnu koji ima profinjenu prisutnost.”
Model je dugačak 4190, širok 1825, i visok 1545 mm te ima međuosovinski razmak od 2580 mm. Pokreće ga nova generacija Lexusovog hibridnog električnog sustava sa samopunjenjem koji sadrži kompaktan i lagan 1,5 litreni trocilindrični motor. Tu je i nova bipolarna nikal-metal-hidridna (NiMH) baterija s niskim otporom i visokim učinkom koja omogućuje dodatnu potporu električnom motoru pri ubrzavanju i proširuje mogućnost potpuno električne vožnje automobila.
Maksimalna izlazna snaga potpunog hibridnog sustava iznosi 136 KS s najvećim okretnim momentom od 185 Nm. Pogonski sklop također ima novodizajnirani mjenjač-diferencijal. Revidirana jedinica za upravljanje snagom postavljena je izravno iznad sklopa mjenjač-diferencijal, dizajn koji LBX-u daje nisku liniju poklopca motora. Daljnji prostor štedi dva motor-generatora smještena na odvojenim osovinama, smanjujući ukupnu duljinu pogonskog sklopa.
LBX je opremljen najnovijim sustavom Lexus Link Connect, kojim se upravlja putem 9,8-inčnog zaslona osjetljivog na dodir. Sustav pruža navigaciju temeljenu na oblaku, optimizirajući planiranje putovanja s informacijama u stvarnom vremenu o događajima u prometu i kašnjenjima. Dodatnu pogodnost pruža pomoćnik u vozilu “Hey Lexus” koji odgovara na glasovne naredbe i vozača i suvozača.
Nakon svog svjetskog debija, LBX će krenuti u proizvodnju krajem 2023. godine. Prodaja će započeti na europskim i odabranim globalnim tržištima početkom 2024. godine.