Jeep Compass s novim hibridnim pogonom od 269.900 kn
Krajem prošle godine Jeep je predstavio redizajnirani Compass, a sada širi ponudu s inovativnom hibridnom varijantom koja kombinira novi 1,5-litreni benzinac snage 130 KS i e-motor od 15 kW integriran u 7-stupanjski DSG-mjenjač
Jeep Compass koji je nedavno prošao kuru blagog zatezanja bora i dalje se nudi s 1.3 benzinskim odnosno 1.6 dizelskim Multijet II motorima (oba 130 KS i ručni mjenjači) no fokus stavlja na hibridne i plug-in varijante. Potpuno novi hibrid tako umjesto dosadašnjeg 1.3 benzinca kao glavni izvor snage koristi novo razvijeni 1.5 turbo (130 KS, 240 Nm) koji radi po Millerovom principu (usisni ventili ostaju dulje otvoreni) čime se poboljšava termodinamička učinkovitost. Za četverocilindraš s prednabijanjem tako ovaj motor ima relativno visoki kompresijski omjer (12,5:1).
Njemu u pomoć uskače 48-voltni e-motor snage 15 kW (55 Nm) integriran unutar 7-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom (DSG) pa Jeep Compass eTorque, kako mu službeni naziv u Hrvatskoj glasi, donosi oko 15 % manju potrošnju od dosadašnjeg benzinca. Hibridni Compass tako uvijek kreće (naprijed i nazad) u elektro modu, a na struju može proći, ovisno o stanju baterije, oko 2-3 km i do brzina oko 15 km/h. Budući da je litij-ionska baterija kapaciteta 0,77 kWh smještana u podnici, prtljažni prostor ostaje na razini klasičnih varijanti koje koriste motore s unutarnjim izgaranjem. Isti hibridni sklop, Jeep će ponuditi u manjem modelu Renegade, a u oba se slučaja moment prenosi isključivo na prednje kotače.
Hibrid najtraženiji
Linije opreme doživjele su manje izmjene pa početne Sport više nema već početak predstavlja izdašna Longitude. Stepenicu iznad je Limited nakon čega se ponuda grana na poseban model Upland, S ili terenski orijentiran Trailhawk. Cijena za početni Jeep Compass eTorque kreće od 269.900 kn, što je 22 tisuće više od benzinca odnosno 12 tisuća više od dizela no potonji nemaju tu količinu moderne tehnologije niti automatski mjenjač.
Za razliku od hibrida, plug-in varijante s opcijom nadopunjavanja baterije iz vanjskih izvora struje startaju od opreme Limited i 393.900 kn (1.3 PHEV AT 190 KS) dok je top cijena od 435.900 kn rezervirana za najsnažniji 1.3 PHEV AT s 240 KS. Domaći zastupnik ističe kako nema lista čekanja za isporuke te predviđa da će od 400-tinjak rezerviranih komada za Hrvatsku polovicu prodaje činiti upravo hibridni model.