

Prebacivanjem proizvodnje u Italiju, u tvornicu Melfi – gdje se ujedno proizvode Fiat 500X i najprodavaniji Jeep u Europi Renegade – Compass dobiva novu tehnologiju koja će mu omogućiti snažniji prodor na EU-tržišta.
Prvenstveno, tu je 1,3-litreni benzinac sa 130 KS koji dolazi s ručnim mjenjačem te izvedba istog motora sa 150 KS koja je uparena s automatskim šestbzinskim mjenjačem DDCT. Osnažen ovom motorizacijom, uz postojeći 1,6-litreni dizel sa 120 KS (ručni i automatski mjenjač), Compass dobiva sasvim dimenziju koju do sada nije imao.
Naime, benzinski motor dolazi s pogonom 4×2 i sa automatskim mjenjačem kojeg kupci u ovom trenutku preferiraju. Time je ujedno obračun Posebnog poreza na motorna vozila (trošarina) postao povoljniji (od 8000 do 12.000 kuna po vozilu) čak i do 68.000 kuna, što je ovlašteni uvoznik Jeepa za Hrvatsku Autocommerce okrenuo u korist kupaca.
Tako ulazni model Compassa 1,3 GSE T4 Sport (130 KS, ručni mjenjač) sada starta sa vrlo korektnih 182.800 kuna dok ćete Compass pogonjen dizelskim Multijetom 16V sa 120 KS u istoj opremi platiti 10 tisuća kuna više.