Hyundai Bayon stigao u Hrvatsku po cijeni od 114.990 kuna
Bayon ima sve značajke za uspjeh. Vozeći ga okolicom Motovuna i Grožnjana uvjerili smo se kako nipošto neće smetati Koni kao kolegi iz brenda. Temelji se na platformi s koje silazi model i20 i nema mogućnost pogona na sve kotače
Pored Tucsona, Ioniqa 5, Santa Fea i Kone, Bayon nazvan prema gradiću Bayonne na jugozapadu Francuske postaje novi član SUV Hyundaijeve obitelji. S dimenzijama od 4180/1775/1490 mm gotovo je istovjetan Koni, no kod Bayona imamo prtljažnik od 411 l, što je za 37 l više nego kod Kone. Dizajnom najviše odan europskim kupcima, Bayon je usmjeren upravo u tom pravcu, gdje je B segment SUV vozila doživio najveći procvat.
U unutrašnjosti prepoznajemo kokpit preuzet iz modela i20, dakle tu je prepoznatljivi 10,25 inčni dodirni zaslon i upravljač također poznat i iz novog Tucsona. Prostranost je sprijeda i straga osjetno bolja nego kod Kone, a materijali su na zavidnom nivou. Bayon je dostupan u devet boja, a opcionalno će se moći naručiti s dvobojnom karoserijom s krovom u crnoj boji. Kotači su prema stupnju opremljenosti veličine od 15 do 17 inča.
Motori zaduženi za pogon su 1.2 litreni benzinac s 84 KS te jednolitreni T-GDI trocilindraši sa 100 i 120 KS, potonji dolazi u kombinaciji s hibridnim sustavom od 48 V. Kupci će birati između šeststupanjskog ručnog ili sedamstupanjskog automatskog DCT mjenjača s dvostrukom spojkom. Po želji vozač vozi u Eco, Sport ili Normal načinu rada motora. Moramo pohvaliti upravljanje koje je lako i poletno, po zavojitim cestama i serpentinama središnje Istre bez problema smo držali dinamičan ritam uz ovjes koji je ‘porihtan’ između udobnog i nešto čvršćeg i kraćeg rada opruga i amortizera.
Gotovo svi sustavi asistencija koje poznajete kod Bayona dolaze već u početnom Comfort paketu opreme, a tu je i novost u vidu ‘Rear Seat Alert’ sustava koji vas upozorava na prisutnost putnika straga. No stražnji parking senzori i kamera za vožnju unatrag dolaze tek od Style paketa opreme. U Style opremi dobivate i 16 inčne aluminijske naplatke, a kod top Premium paketa dolaze adaptivni tempomat i automatski klima uređaj.
Ipak moramo se načas vratiti na sustave asistencije i spomenuti rad ‘Lane Assist’ sustava, koji je prema našem sudu u prvim vožnjama radio pre revno, pa nam se čak i u vožnji unutar trake upravljač često tresao u rukama i korigirao nam pravac. Srećom, na samom upravljaču postoji tipka za gašenje tog sustava.
Na kraju prezentacije kao višnja na torti predstavljen nam je Hyundai i20N. Model pokretan 1.6 T-GDI motor s 204 KS uskoro će također stići na naše tržište no još se ne zna po kojoj cijeni. Hyundai Bayon od danas se može naručiti po početnoj cijeni od 114.990 kuna, a cijene svih modela možete pogledati u cjeniku koji se nalazi u našoj foto galeriji.