Predstavljen Hyundai Bayon
Crossover posebno osmišljen za europsko tržište, doživio je svoju svjetsku premijeru 02. ožujka. S dimenzijama (4180/1775/1490 mm) i prtljažnikom od 411 l Bayon se smjestio u trenutno najpopularniju kompaktnu klasu SUV-a
Bayon će na naše tržište stići početkom lipnja, ali još nije poznato s kojim će se pogonskim agregatima ponuditi našim kupcima. Ipak, za pretpostaviti je da će to biti jednolitreni T-GDI trocilindarski benzinski turbo motor s mild hibridnom 48 voltnom tehnologijom i 120 KS, te isti motor sa 100 KS. Oba će biti uparena s ručnim šeststupanjskim ili 7DCT automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Najmanjeg člana Hyundaijeve SUV obitelji odlikuje prostrana unutrašnjost te je on prvi Hyundaijev model koji će biti dostupan s inteligentnim ručnim mjenjačem (iMT), funkcijom Rev Matching mjenjača, koja sinkronizira motor kako bi prijelaz na niži stupanj prijenosa bio glatkiji. Već u početnim paketima Bayon će serijski imati brojne sustave asistencije za vozača.
S međuosovinskim razmakom od 2580 mm Bayon nudi puno prostora za noge putnicima sprijeda (1072 mm) i straga (882 mm). U unutrašnjosti Bayona kupci će moći birati između 8 ili 10,25 inčnog dodirnog zaslona multimedije.
Hyundai ima tradicionalno dobru prođu kod naših kupaca pa nije za sumnjati da će i Bayon naći svoje poklonike. Pitanje je koliko će se sukobiti sa sestrinskim modelom Konom koja je doživjela redizajn prošle godine.