

Potpuno na Honda HR-V naravno dizajnerski, ergonomski, ali i pogonski prati potrebe kupaca i samog tržišta kada su pitanju ekološke norme. Jasno je da je HR-V hibrid gdje elektromotor smješten straga ispod podnice prtljažnika surađuje s 1,5 litrenim i-VTEC benzinskim motorom, koji radi na principu Atkinsonova cikklusa. Ukupna generirana snaga sustava iznosi 131 KS uz 253 Nm okretnog momenta.
Hibridni sustav imena e:HEV pruža vozaču mogućnost biranja između tri načina rada: Eco, Normal i Sport. Što se dimenzija tiče nova je generacija gotovo istovjetna onoj prethodnoj (4340/1790/1590 mm), s međuosovinskim razmakom od 2610 mm. Ipak udaljenost od tla sada je veća za 10 mm, dok se novi HR-V snizio za 200 mm. Nova sjedala predstavljena i u novoj generaciji Jazza te novo osmišljen sustav ventilacije kabine pružaju putnicima straga dodatnih 35 mm prostora za koljena.
U kabini ćemo naći i novi dodirni zaslon multimedije od 9 inča, koji je smješten na vrhu središnje konzole kako bi vozač što manje odvraćao pažnju od ceste. Iz Honde obećavaju da je 50 posto brži od onog u prošloj generaciji. Tu su i četiri USB ulaza, dva sprijeda i dva straga. Nov je model opremeljen i novim Hondinim Sensing sustavom asistencija za vozača koji uključuje adaptivni tempomat, sustav nadziranja mrtvog kuta, sustav automatskog kočenja u gradskom prometu te pri opasnosti od naleta na pješaka.
Tu je i upozorenje od nadolazećeg vozila ili biciklista pri isparkiravanju straga, ali i isti sustav nadzire događanja pri dolasku na raskrižje. Za one koji vole izlete izvan asfalta postoji i Hill Descent Control koji može operirati vozilom do minimalne brzine od 3 km/h. U Europi pa tako i na našem tržištu novi HR-V može se očekivati krajem 2021. godine.