Dacia predstavila svoje vizije budućnosti

Na prezentaciji u Parizu, Dacia je i hrvatskim novinarima predstavila sve o budućim planovima ekološke održivosti, širenja ponude modela, njihovoj elektrifikaciji i ulozi u kratkoročnim i dugoročnim planovima. 'Best value for money!' Dacijin je šlagvort kojim i u krizna vremena osvaja kupce

Dvadeset mjeseci nakon što je predstavljen strateški plan Renaulution, marka Dacia sprema se ispisati novo poglavlje. Novi logotip, novi izgled prodajnih salona, novi dizajn i nove boje učinit će marku još privlačnijom. Stavljajući u prvi plan ono što je kupcima najvažnije, Dacia nastavlja istraživati nova područja. Dana 14. siječnja 2021. godine Renault Grupa predstavila je Renaulution, novi korporativni strateški plan za svaku marku u okviru grupacije. Cilj za marku Dacia bio je jasan: postati sinonim za pristupačnu mobilnost i potvrditi svoj status esencijalne marke.

Takav cilj i vizija posebno su opravdani brojnim uspjesima marke: Dacia je u 18 godina prodala 7,5 milijuna vozila i postala treća najprodavanija marka na tržištu privatnih kupaca u Europi. Marka sada predstavlja suvremenu viziju automobila koju jednostavni kupci, kojih je svakim danom sve više, posebno cijene. Riječ je o kupcima koji svoj novac troše pametno, željni su slobode i jednostavnih užitaka te izbjegavaju prekomjernu potrošnju.

Zahvaljujući dosadašnjim rezultatima i stavu koji ide ukorak s vremenom, marka Dacia bolje no ikad odgovara na potrebe društva te je spremna istražiti nova područja i oplemeniti C-segment vrijednostima i kvalitetama koje su joj donijele uspjeh u B-segmentu. Dvadeset mjeseci nakon što je predstavljen strateški plan Renaulution, Dacia je potpuno spremna i s nestrpljenjem čeka započeti novo poglavlje u svojoj povijesti. Marka je odlučila poraditi na svojoj privlačnosti i poželjnosti i pritom zadržati najbolji omjer cijene i kvalitete. Kako bi u tome uspjela, posljednjih je mjeseci mijenjala svoj vizualni identitet, logotip, izgled prodajnih salona, dizajn i boje.

Početak novog poglavlja na simboličan je način obilježen na danima marke Dacia – događanju na kojem se okupilo više stotina međunarodnih novinara, a koje se održalo od 13. do 15. rujna 2021. u Le Bourgetu. U praksi, novo se poglavlje temelji na potvrđivanju triju vrijednosti koje će biti okosnica Dacijina djelovanja i dizajna proizvoda u nadolazećim godinama – Esencijalno i kul, robustan i stvoren za aktivnosti na otvorenom, ekološki i pametno: Manji troškovi i veća ekološka osvještenost.

Na prezentaciji u Parizu novinarima su predstavljena i dva konceptna vozila, od kojih veliki 4,6 metara dugačak SUV Bigster ima svoju budućnost, dok je model Manifesto samo konceptni automobil koji objedinjuje i potvrđuje vrijednosti za koje se Dacia zalaže. Esencijalan je, kul, robustan i dizajniran za aktivnosti na otvorenom. Iz perspektive zaštite okoliša učinkovit je i štedljiv. On je samo pokazni primjer Dacijinih vrijednosti i neće zaživjeti.

Denis Le Vot, glavni direktor marke Dacia: „Dacia iz godine u godinu privlači nove kupce koji traže ono što je u današnjem svijetu možda i najcjenjenije: esencijalno. Novi kupci teže razumnom i odgovornom društvu, a veže ih i drugačiji pogled na automobile. Automobili koji privlače svojim sadržajem, udobnošću, izgledom i koji su povrh toga najpristupačniji. To je Dacia! Samo ono što je doista važno, bez jeftinih trikova i pretjeranih troškova dizajna.”