Dacia je u Europi povećala prodaju za 5,9% u odnosu na isto razdoblje 2021.
Tako je Dacia postala jedina europska marka koja je među 20 vodećih marki na tržištu osobnih i lakih gospodarskih vozila doživjela rast
S 277.885 vozila registriranih do kraja lipnja 2022., prodaja marke Dacia na tržištu pogođenom opskrbnom krizom narasla je za 5,9 posto u odnosu na prvu polovicu 2021. Za takav rezultat zaslužan je uspjeh najprodavanijih modela Sandero (112.000 vozila, +1,8 posto u odnosu na prvo polugodište 2021.) i Duster (99.000 vozila, +5,5 posto u odnosu na prvo polugodište 2021.) te dvaju novih modela: Spring (20.000 vozila) i Jogger (21.700 vozila). Time je Dacia postala jedina europska marka koja je među 20 vodećih marki na tržištu osobnih vozila i LGV-ova doživjela rast.
U Europi je zauzela treće mjesto u prodaji vozila privatnim kupcima.
Sandero još od 2017. uživa status najprodavanijeg automobila na tržištu privatnih kupaca u Europi, dok Duster od 2018. učvršćuje svoju poziciju najprodavanijeg SUV-a za privatne kupce u Europi.
Za taj rezultat zaslužne su dvije aktivnosti u kojima se Dacia pokazala najuspješnijom na tržištu: osvajanje kupaca koji prelaze s modela drugog proizvođača i zadržavanje vjernosti kupaca (76 posto novih kupaca Dacije prethodno je posjedovalo vozilo druge marke, a 64 posto postojećih vlasnika Dacije pri kupnji novog vozila odlučilo se ostati vjerno Daciji).
Uspješnost novih modela potvrđuje i broj narudžbi koji premašuje broj registriranih vozila. Električni Dacia Spring i dalje predstavlja električnu mobilnost dostupnu svima! Tako je u prvoj polovini godine za taj model prosječno zaprimljeno više od 5000 narudžbi mjesečno.
Novi Dacia Jogger, obiteljsko vozilo s pet ili sedam sjedala, u prvih šest mjeseci ove godine bilježi više od 50.000 narudžbi.
Novi vizualni identitet cjelokupne palete vozila marke najavljen je 15. lipnja, narudžbe su započele 16. lipnja, a prvi modeli s novim identitetom stići će u prodajne salone tijekom posljednjeg tromjesečja ove godine.