Dacia ima novi logo

Uz novi logotip i amblem, Dacia nudi novu paletu boja za svoje modele. Kako bi išla u korak s vremenom, rumunjska marka prati trendove i modernizira, poput njenih novih modela, svoj pristup stvaranju automobila

No ipak, marka ostaje vjerna svojim korijenima. Iako formula uspjeha marke ostaje ista, novi vizualni identitet dodatno naglašava njezine vrijednosti, a uvijek po povoljnoj cijeni. „Dacia je marka usmjerena na osnove, jednostavnost i autentičnost… A danas započinje novu eru s novim ambicijama. To je izvrsna prilika za promjenu imidža koji će jasno odražavati i ponovno isticati prepoznatljivost i vrijednosti marke.” rekao je voditelj studija za dizajn marke Dacia David Durand.

Dacijin logotip se kroz povijest mijenjao četiri puta, a ovaj posljednji peti je amblem koji stoji na nosu rumunjskih modela. Nakon što je marku preuzeo francuski Renault, svjedočili smo dakle trima izmijenama loga od 2003., preko 2008. do danas. Amblem je inspiriran logotipom i odlikuju ga jednostavne linije, a slova „D” i „C” povezana su kao savršeno simetrične karike lanca; snažno i neraskidivo.

Cjelokupni grafički dizajn krajnje je pojednostavnjen kako bi nas podsjetio na Dacijinu posvećenost stvaranju esencijalnih vozila. Svi elementi vizualnog identiteta savršeno se nadopunjuju i tvore cjelinu, pri čemu pokazuju potencijal za digitalnu primjenu. To je posebno slučaj kada se govori o obliku slova „D” koje je nalik strijeli, čime se privlači pažnja na ono što je bitno. Baš kao i marka koju predstavlja, grafički dizajn istovremeno je jednostavan, snažan i fleksibilan.