Vraća se Alfa Romeo Mito
Alfa Romeo očito planira oživjeti Mito. To bi se jasno ostvarilo preko grupne platforme s koje silaze Opel Corsa i Peugeot 208
Novi šef Alfe Jean-Philippe Imparato namjerava probuditi zaspalog gradskog člana obitelji talijanskog proizvođača. Za brend koji se u svojoj komunikaciji oduvijek toliko zaklinjao na DNK, naslijeđe i neovisnu ekstravaganciju, takva grupna strategija zajedničkog dijela predstavlja maksimalnu kaznu. Ako ništa drugo, Alfa uvijek može posuditi dijelove od Maseratija ili Ferrarija pa sve ostaje u “Famiglia”.
Ali sada se radi o drugom pristupu, posrnuli talijanski velikan primoran je putem suradnji s drugim brendovima oživjeti malenog ‘Talijana’. Alfa Romeo kao tvrtka nikad nije bilježila slabije prodajne rezultate. Čak se i gura već pomalo zastarijela Giulietta, očito ih je dovoljno ostalo na lageru. No mito će pričekati da izađe model Tonale.
Nova matična tvrtka Stellantis i dalje se drži vizije budućnosti Alfe. Brend će u budućnosti s tvrtkom Lancia i DS formirati premium blok unutar tvrtke. Nositelj nade: Tonale. Kompaktni SUV koji će biti dostupan kod zastupnika sredinom 2022. Elektrifikacija portfelja trebala bi biti dovršena 2024., od 2027. tada će se motori s unutarnjim izgaranjem potpuno ukinuti. No, čak i za mogući Mito, čisto električna verzija trebala bi biti neizostavna, što nije problem pogledom na CMP platformu (Common Modular Platform).
Uostalom, Opel Corsa i Peugeot 208 odavno su dostupni kao BEV. U široj ponudi modela Alfa Romeo vidi priliku za ekonomski iskorak. Ostaje za vidjeti hoće li orijentacija kao premium brend pomoći. Alfa Romeo kao tvrtka konačno mora postati profitabilna, inače stižu mračna vremena.
Korištenje sinergije platforme naravno pomaže, no postoji rizik da će to emocionalno potkopati brend i razbjesniti posljednje obožavatelje. S druge strane, ti isti obožavatelji nisu iskazali svoju ljubav s obzirom na prodajne brojke u stvarnom kupovnom interesu. Držimo palčeve da će na kraju projekt uspjeti.