Automobilisti su se ispisali, a kako stvari stoje isto bi se moglo dogoditi i s moto izlagačima Zagreb Auto Showa
Prvi smo objavili kako većina uvoznika automobila ne misli izlagati na Zagreb Auto Showu, a sada vam otkrivamo što kažu moto izlagači koji su uz kamionski sektor trebali "spasiti" priredbu bez automobila
7. veljače 2020.
Nakon naše prve objave o odzivu auto-uvoznika na priredbu Zagreb Auto Show pristigla je obavijest o promjenama u sadržaju priredbe. Neće biti automobila, ali će biti motocikala i kamiona. Držimo fige, ali s obzirom što kažu uvoznici motocikala – teško!
Ekskluzivne informacije donosi nam Motorevija
Za potencijalne izlagače to je jednostavno prevelik trošak koji si u ovom trenutku ne mogu priuštiti, no isto tako valja napomenuti da je sajamski model izlaganja vozila i globalno u velikoj krizi.
Evo što kažu uvoznici i trgovci motora kao kandidati izlagači ZGAS:
Harley-Davidson: “Ne idemo, ne isplati nam se..”
Novema Nova – Triumph, Suzuki, Dainese: “Ne idemo.”
Ducati: “Javili su nam da je otkazan i da se razmišlja o alternativnoj priredbi. Na nju nećemo ići.”
Honda: “Ne idemo.”
Yamaha: “Još smo u premišljanju.”
Piaggio Hrvatska – Piaggio, Vespa, Aprilia: “Krnja postavka Auto Showa nam nikako ne odgovara, no službenu potvrdu o izlaganju ili odustanku još nismo donijeli.”
Viktor Moto – KTM, Kawasaki, Honda, Triumph: “Išli bi, ali da nas prebace u neki donji prostor a ne da se ne mučimo gore u onom paviljonu. Cijena izlaganja je ista a predviđeno je da traje samo tri dana. Tako da ne znamo kako će to sve ispasti!”
Suzuki Hrvatska: “Bez auta nema niti auto showa. Vremena su gruba, no možda je i Zagrebački Velesajam trebao malo izići u susret nama izlagačima. Ali ne smanjenjem cijena najma prostora, nego dodatnim uređenjem paviljona.”
BMW Tomić: “Još nemamo službenu potvrdu za Auto Show”
Odgovori su, blago rečeno obeshrabrujući, i teško da se priredba u planiranom terminu ove godine može održati u bilo kojem formatu. Jer, ukoliko vam marke poput Harley-Davidsona, Triumpha, Suzukija, Honde i Ducatija kažu da nisu zainteresirane za izlaganje, tada priredba jednostavno gubi smisao. Neki se još premišljaju, neki nemaju službenu potvrdu o izlaganju ili odustajanju..
Pripremio: Kristijan Tićak, Motorevija (klikni na link)
31. siječnja 2020.
Salon automobila u Frankfurtu više se neće održavati u Frankfurtu, ali što je s našim najvećim salonom na Zagrebačkom velesajmu? Nijemci su se snašli na vrijeme, nakon prošlogodišnjeg fijaska, a naši službeno još ništa ne komuniciraju – iako bi se sajam trebao održati jako brzo, za dva mjeseca.
Najnovije informacije!!! U periodu od 31. ožujka do 5. travnja na Zagrebačkom velesajmu moći ćete razgledati motocikle, kamione i aftermatket opremu. Automobili će izostati – osim Rimca i ponekog zalutalog.
Ovogodišnji Zagreb Auto Show bio je predviđen za početak travnja, nakon što bi se početkom ožujka održao salon u Ženevi. Ali, službene potvrde još nema, za razliku od transparentnih informacija određenih proizvođača koji su se izjasnili kako “neće ići”.
Takvu informaciju s ispričnicom čuli smo o grupi Emil Frey (Mercedes, Smart, Citroen i Peugeot), nije zainteresirana bila ni Honda, Kia, ni Volvo… Ni Ford, ni i Hyundai, a prije nekoliko dana postalo je jasno da na sajam neće doći niti Opel, pa ni Renault i Dacia. Nissan također nikad nije rekao da bi mogao ići.
Neke uvoznike trebali su zamijeniti lokalni trgovci. Takvo pretvaranje ZAS-a u sajam prodajnog karaktera, kao beogradski sajam, jedino ga može održati na životu
Tko je bio za? Nije to tako jednostavno pitanje, jer u određenim uvjetima i drugim okolnostima sigurno bi se većina zastupnika odlučila za sudjelovanje. No, prodajni rezultati i ovogodišnje unutarnje promjene, koje se u velikoj mjeri naslanjaju na prelazak na WLTP-ciklus mjerenja potrošnje i uvođenje novih tehnologija, mnogima “vežu ruke”.
Za pojavljivanje na salonu bili su izgledni Audi, Porsche, Seat, Škoda, Volkswagen i Suzuki. BMW je bio u dilemi, a svoj dolazak nije otkazao niti Rimac. Ali naravno, ništa od toga nije bilo službeno.
Službeno, zaista, još nema informacije da se zagrebački sajam neće održati, ali s obzirom na vrijeme koje bi zastupnici imali za pripreme to je sve izglednije. Izrada panela, tepiha, korporativnih stvari, rezervacija hostesa, organizacija čišćenja vozila, dovoz koncepata, dizajna štandova… Logično je zaključiti da će se ovogodišnji Zagreb Auto Show održati negdje drugdje i u neko drugo vrijeme te se možda neće tako zvati.
Upravo su ovih dana održavani sastanci na temu održavanja i odziva zastupnika, ali…
Inače, sektor aftermarketa, prodaje rezervnih dijelova i opreme, pokazuje interes za održavanje sajma, baš kao i segment motocikala – koji se silno želio spustiti u prizemlje s kata paviljona 5. Sigurno je bilo i malih izlagača (garaža, kućnih radinosti i inovatora) koji bi imali što izložiti na sajmu, ali je očigledno da je pred sajmovima neko novo vrijeme i neka nova publika.