VW Polo GTI (2021.): Hot hatch s 207 KS

Nakon što smo u svibnju svjedočili redizajnu njemačkog gradskog automobila, sada je pred nama i njegova najsnažnija izvedba, koja se jasno krije iza poznate kratice – GTI

S liftingom lica novi je Polo GTI snažniji i pametniji. Prednja svjetla standardno dolaze uz Matrix LED tehnologiju s osam LED modula. Kada kažemo pametniji onda mislimo na novu generaciju multimedije ugrađenu u novi GTI. Tu je i prilagodljivi ‘Digital Cockpit Pro’ iza upravljača s dijagonalom od 10,25 inča. Automatski klima uređaj sada ima dodirne površine za upravljanje umjesto rotacijskih komandi.

Modularni infotainment (MIB 3.1) donosi mnoštvo inovacija, gdje se putem ‘Funkcija na zahtjev’ naknadno nakon kupnje mogu odabrati i instalirati pojedine aplikacije. Sustav podržava osam ili 9,2 inčni dodirni zaslon. Faceliftom se trenutni Polo GTI malo približava svom velikom bratu, Golfu; po prvi put je djelomično automatiziran. Do 210 km/h, “IQ.Drive Travel Assist” podržava vas u održavanju vaše trake, udaljenosti od automobila ispred i brzine.

Radarski senzor sprijeda i kamera iza vjetrobranskog stakla bilježe traku i promet ispred automobila. Tempomat na daljinu prepoznaje ograničenja brzine, gradske ulaze, raskrižja i kružne tokove na temelju podataka karte, GPS koordinata i podataka s prednje kamere. U Polu GTI sa standardnim DSG-om sustav može obaviti automatsko zaustavljanje automobila.

Što se pogona tiče tu je VW GTI dobio malo više snage. Njegov dvolitreni TSI sada producira 207 KS, okretni moment ostaje isti: 320 Nm. Sportski mali automobil sprinta od nule do 100 km/h dvije desetinke brže nego prije: vrijeme je sada 6,5 s. Prije je bilo 6,7 s. Najveća brzina povećana je na 238 km/h. Zaključak je da će s faceliftom Polo GTI biti sigurniji, pametniji i nešto snažniji. Najvjerojatnije je da će GTI dolaziti isključivo s DSG-om, a pitanje je kada stiže na naše tržište i kolika će biti cijena.