Toyota kreće u električni napad

Paralelno solidnoj strategiji s hibridnom tehnologijom koja je značajno proširena uvođenjem nove Corolle, Toyota u rukavu čuva i Mirai, a pripremila se i za pravu ofenzivu s čitavom ergelom električara

Toyota je objavila kako dodatno ubrzava svoj proces elektrifikacije game, tako da rokove približava čak za 5 godina, a postigla je to ulaskom u partnerstvo s proizvođačima baterija i izvora napajanja. No, da ne dođe do zabune, Toyota je još uvijek čvrsto fokusirana na hibridnu umjesto čiste električne tehnologije.

Pozicije se zauzimaju. Mercedes pokriva i električna vozila (EV) i fuel cell vozila (FCV), VW gotovo sve karte stavlja samo na električare, a Toyota planira široko

Izvršni direktor Toyote, Shigeki Terashi, tijekom razgovora s novinarima izjavio je kako do 2025. godine Toyota planira elektrificirati polovicu svoje game, a to je čak 5 godina prije nego li je prvotno planirano. Pritom teeba biti vrlo oprezan kao čitatelji, ili novinar, jer dok proizvođači govore o elektrifikaciji modela, rijetko se referiraju na čisti električni pogon, već misle na ponudu hibrida, plug-in hibrida, pa tek onda čistih električara.

Izvršni direktor Toyote, Shigeki Terashi

„Doživljavali smo se proizvođačem baterija s obzirom da smo još davno razvili bateriju za Prius. Međutim, vjerojatno će postojati razlika između količine baterija koju mi možemo proizvesti i koja će nam biti potrebna“

Cilj je da se populariziraju električna vozila, ali japanski proizvođači budućnost vide u kombinaciji električara i vozila s ćelijama goriva. I zato, FCV-strategija neće biti napuštena, već će se na njoj paralelno raditi uz „elektrifikaciju“ game.

Jedan dio nove game električnih vozila zamišljen je kao globalno rješenje prijevoza u velegradovima