

Već ove jeseni Suzukijeva SUV obitelj koja se sastoji od Ignisa, Vitare i S-Crossa, dobit će novog najvećeg člana imena ACross. Bit će to model proizašao iz nove poslovne suradnje s Toyotom.
ACross je robustan sportski SUV, opremljen sofisticiranim plug-in hibridnim sustavom i E-Four inteligentnim elektronskim 4×4 sustavom, koji omogućuje beskompromisne performanse, efikasnost i sigurnost.
Dimenzijama i ponudom prostora bit će to raskošan model, dugačak 4635 mm, širok 1855 i visok 1690 mm. Stajati će na međuosovinskom razmaku od 2690 mm te nuditi prtljažnik obujma 490 litara.
Osnovu plug-in hibridnog sustava, uz 2,5-litrenog benzinca snage 185 KS i 227 Nm, čini par snažnih elektromotora. Sprijeda smješten elektromotor raspolaže sa 182 KS i 270 Nm, dok je uz stražnju osovinu vezan slabiji s oko 55 KS i 121 Nm. Ukupna snaga sustava iznosit će preko 300 KS – što je više od aktualne plug in hibridne Toyote RAV4.
Novi Suzuki ACross koristit će litij-ionsku bateriju kapaciteta 18,1 kWh i to će mu biti dovoljno za električni doseg od čak 75 km. Očekuje se da će najviša brzina ostvariva na isključivo električni pogon iznositi 135 km/h, u kombiniranom programu vožnje do 180 km/h, a ubrzanje do 100 km/h kretat će se oko 6,1 s.
Novi Plug-in hibridni sustav omogućuje 4 načina rada; potpuno električni, kombinirano električno-hibridni, samo hibridni, kao i rad namijenjen samo punjenju baterije. U električnom modu rada (EV), vozilo je pokretano isključivo snagom električnog motora i pripadajuće baterije, dok u kombiniranom EV/HV-modu i čistom HV modu, benzinski motor sudjeluje u distribuciji snage, ovisno o vozačevim zahtjevima. Na koncu, u modu za punjenje baterija, ICE-motor koristi isključivo za punjenje baterija.
Dizajn kombinira snagu SUV-a i sportski izgled, dok plug-in hibridni sustav omogućuje ekstremno malu potrošnju i emisiju CO2, te iznimno jak i uglađen odaziv na gas. Napredni E-Four, elektronski upravljani 4×4 sustav, pruža vrhunski osjećaj sigurnosti i nudi iznimne vozačke sposobnosti.
Tu je i napredni pogon na sve kotače koji omogućuje čisti 4×4 doživljaj, ali s promjenljivim odnosima prijenosa okretnog momenta između prednje i stražnje osovine. Taj odnos se može kretati u omjeru 100:0 na prednjoj osovini, do 20:80 u korist stražnje osovine. Ovaj sustav stoga dodatno pridonosi stabilnosti, bez obzira radi li se o kretanju na skliskoj podlozi li brzoj vožnji kroz zavoje.
Sigurnosti u vožnji pridonosi najnaprednija tehnologija kao što je sustav izbjegavanja sudara (Pre-Collision System – PCS), sustav nadzora napuštanja vozne trake (Lane Tracing Assist – LTA), a potom i aktivni tempomat (koji kombinira milimetarske radarske valove s monokularnom kamerom). Poziv u nuždi, također je dio opreme Suzuki ACrossa.