Stigao novi Renault Talisman

Kada se pojavio Renault Talisman, nakon otpisane Lagune, pokazao je kako treba izgledati zdrava alternativa u klasi poslovnih limuzina, a sad nam evo prvog redizajna.

Lijepo se voziti Talismanom jer nakon podgrijavanja zaista dobrim dizajnom i u kabini vlada specifično ozračje velike limuzine. To je zdrava alternativa hladnim Nijemcima i nabrijanim Japancima.

Redizajn je donio novu tehnologiju i više elegancije

Prednji kraj sad je još profinjeniji zahvaljujući kromiranim poprečnim umecima i prednjem odbojniku drugačijeg profila. Sve inačice novog Talismana opremljene su Full LED svjetlima. Elegantan oblik istaknut je svjetlosnim potpisom u obliku slova C, prepoznatljivom obilježju Renaultovih modela.

U ponudi je paleta tri nove boje, sive Baltic, crvene Vintage i sive Highland, a novi su i aluminijski naplatci od 17- do 19-cola. Za pozdrav, dok prilazite vozilu brine se sekvencijalno paljenje prednjih svjetala te rasvjeta na kvakama.

U kabini je dizajn također promišljen

Novi kromirani umetci ističu oblik središnje konzole koju sad krasi i ambijentalna rasvjeta, a novi drveni umetci obrađeni da istaknu strukturu drveta na armaturnoj ploči i vratima daju izvedbi INITIALE PARIS poseban dodir elegancije. Vozač i putnici sada putem sustava MULTI-SENSE mogu odabrati neku od 8 zadanih boja ambijentalnog osvjetljenja.

Sve komande tempomata napokon su smještene na kolo upravljača

Armaturna ploča još je privlačnija zahvaljujući prilagodljivom 10,2-inčnom zaslonu koji je dio serijske opreme od razine opreme Intens. Središnja konzola omogućuje bežično punjenje telefona, a na gumbima za upravljanje klima-uređajem prikazana je temperatura za lakše podešavanje. Naposljetku, novi gumb „Auto-Hold” zadržava vozilo na mjestu kad nije aktivirana parkirna kočnica.

Talisman je opremljen novim LED MATRIX Vision svjetlima. Inteligentni prilagodljivi sustav osvjetljenja povećava sigurnost zahvaljujući većoj učinkovitosti u odnosu na tradicionalne LED sustave.

Adaptivni tempomat funkcionira pri brzinama između 0 i 160 km/h

U usporedbi sa starijim modelima, osvjetljenje je 50 % snažnije, a vidljivost je povećana na 220 m u usporedbi sa 175 m prethodne generacije. Svjetlosni snop kontinuirano se prilagođava uvjetima na cesti i drugim vozačima.

Opremljen je i Renaultovim sustavom EASY CONNECT koji spaja niz aplikacija, kao što je MY Renault, novi multimedijski sustav Renault EASY LINK i druge povezane usluge kao što su automatska ažuriranja i daljinsko upravljanje funkcijama automobila.

Oprema Paris Initiale donosi i 13 zvučnika koje potpisuje Bose

U početnoj razini opreme Zen Renault EASY LINK dolazi sa 7-inčnim zaslonom i kompatibilan je s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay. Inače je tu puno zanimljiviji 9,3-inčni uspravni zaslon osjetljiv na dodir.

Novi Talisman jedino je u klasi opremljen 4CONTROL upravljanjem kotača. Tim sustavom Talisman zakreće i stražnje kotače, suprotno od smjera zavoja pri nižim brzinama i u smjeru zavoja pri višim brzinama iznad 80 km/h.

Novi Renault Talisman na hrvatsko tržište stiže u lipnju 2020.

Početni model dostupan je s novim 1,7-litrenim dizelom Blue dCi snage 120 ili 150 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te je takav idealan za flotne kupce. Uz taj motor, koji je zamijenio dosadašnji 1,6-litreni, dostupan je i 2,0-litreni dizelski motor Blue dCi s 200 KS, koji snagu prenosi putem 6-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom EDC.

Osim dizelskih motora za ugradnju je pripremljen i TCe 160 EDC FAP iza kojeg će biti 1,33 litreni 4-cilindraš razvijen u suradnji s Mercedesom. Takav će raspolagati sa 270 Nm okretnog momenta. No, ako vam to neće biti dovoljno predviđen je i TCe 225 FAP iza kojeg je motor iz Meganea RS sa 225 KS i 300 Nm. Međutim, benzinske izvedbe se u početku neće uvoziti u Hrvatsku.