Stigao je novi Citroen C4 i njegova potpuno električna izvedba E-C4. Nikad udobniji!

Novi Citroen C4 moći će biti benzinski, električni, ali i dizelski, no svakako je zanimljiv i dizajnerski iskorak koji će službeno biti predstavljeni 30. lipnja

Predstavljanjem novog modela Citroen definitivno radi iskorak u klasi. Kao da se, nakon C3 Aircrossa i sličnih, specijalizira za crossover izvedbe modela jer očigledno C4 više nije običan kompaktni model.

Novi C4 stiže u vrijeme taman kad GS slavi 50. rođendan

Citroen se priprema za novu epohu u te je s novim modelom spreman s električnim, benzinskim, ali i dizelskim pogonom. Govora o plug-in izvedi još nema. Pritom treba znati kako ovo nije prvi električni Citroen jer već postoje C5 Aircross Hybrid, Ami, e-Jumpy i e-SpaceTourer.

Baš kao što je C5 Aircross napravljen na posebnom ovjesu s dvostrukim ublaživačima udara – nazovimo to tako – iskorak u segmentu prema udobnosti radi i novi C4. Jer i na njemu će se naći ti progresivni hidraulični graničnici te sjedala iz programa Advanced Comfort.

Udobnost i komfor će biti u prvom planu

Kombinacija udobnih sjedala i naprednog ovjesa fokusiranog na udobnost zaista stvara osjećaj lebdenja čak i kad se vozite po jako neravnoj podlozi. Ali, isto tako je očigledno da novi C4 neće imati sportskih pretenzija.

Možemo se nadati nekim snažnijim motorima, ali vjerojatno ništa od toga. Za očekivati je motorizacija vrlo slična onoj u manjem C3 Aircrossu. Odnosno to je 1,2-litreni turbo trocilindraš sa 100 i 130 KS te 1,5-litreni dizel s 4 cilindra i 100 KS, odnosno 120.

Moguća su i iznenađenja

Ipak, nikad se ne zna jer postoje i vrlo moćne plug-in izvedbe s do 300 KS kakve se ugrađuju u recimo Opel Grandland X, a tehnički bi i takav pogon mogao doći do novog Citroena C4.

Ono što je gotovo sigurno, a tiče se električne izvedbe nazvane e-C4, jest to da će biti opremljena sustavom koji koristi Peugeot. Baterija bi trebala biti najmanje 50 kWh s elektromotorom snage 136 KS. No, zbog porasta mase možemo se nadati i malo većoj bateriji jer bi bilo logično da veći e-C4 nudi duži doseg kretanja od manjeg Peugeota e-208.