Renault otkrio svoje ambicije budućnosti
Luca de Meo, izvršni direktor marke Renault, i njegov 'brand tim' upravo su javnosti iznijeli kakve su ambicije francuske marke u budućnosti. Šlagvort prezentacije bili su – novi logo, elektrifikacija i zelenija 'Nouvelle Vague' ofenziva, donošenje novih vrijednosti te produkcijski 'boom'
Renault započinje novo poglavlje posvećeno modernizaciji europske automobilske industrije, pokušavajući se pozicionirati kao marka fokusirana na tehnologiju i usluge te čistu energiju i kao marka koja stvara pametnija vozila za svakodnevnu uporabu te održivija rješenja mobilnosti. Cilj je postati najzelenija marka u Europi do 2030., pri čemu će devet od 10 prodanih automobila biti elektrificirani modeli.
Nova era donosi i novi logotip. Renault je u prošlosti mnogo puta mijenjao svoj vizualni identitet. No jedna se stvar nije promijenila od 1925., a to je prepoznatljivi i legendarni logotip u obliku dijamanta. Prethodna inačica logotipa predstavljena je 1992. i redizajnirana 2015. godine, stoga ju je trebalo osvježiti. Budući da je marka snažno prisutna na suvremenom međunarodnom tržištu i najrazličitijim marketinškim kanalima, nedavno predstavljeni logotip suvremeniji je i živahniji te učinkovito ispunjava svoju glavnu svrhu, a to je predstavljanje Renaulta kao marke koja razumije suvremene kupce.
Novi logotip nastao je u suradnji s dizajnerskom tvrtkom Landor&Fitch, a od sljedeće će godine biti predstavljen na svim Renaultovim vozilima i u čitavoj mreži marke. Do 2024. sva Renaultova vozila krasit će novi logotip. Novi vizualni identitet marke već je utkan u sve Renaultove marketinške kampanje i komunikaciju, a sljedeći će mjesec zaživjeti i na internetskim stranicama marke.
Renault će svoju hibridnu ofenzivu kriti iza nastavka – E-TECH – koji već krasi neke modele. S više od 10 godina stručnosti i gotovo 400.000 prodanih vozila, Renault drži vodeću poziciju na europskom tržištu električnih vozila. Renault je prošle godine predstavio svoja tri najvažnija modela: Clio E-TECH Hibrid, Captur E-TECH Plug-in Hibrid i Megane Grandtour E-TECH Plug-in Hibrid.
Gilles Le Borgne, izvršni potpredsjednik Odjela za inženjering Grupe Renault, potvrdio je da se marka priprema za budućnost tako što širi ponudu hibridne E-TECH tehnologije i na buduće generacije vozila. U višim segmentima, a posebno segmentu C-SUV-ova, bit će predstavljen novi 1,2 litreni trocilindarski motor kombiniran s električnim motorom, snage 200 KS za hibridnu inačicu (2022.) i 280 KS za plug-in hibridnu inačicu s pogonom na sve kotače (2024.)
Renault je snažno prisutan na svojim najvažnijim i najunosnijim međunarodnim tržištima (Brazilu, Rusiji, Turskoj i Indiji) u koja nastavlja ulagati uz neprestanu kontrolu razine rizika. U Europi se Renault nastavlja oslanjati na svoja ključna tržišta – Francusku, Španjolsku, Italiju, Njemačku i Ujedinjenu Kraljevinu s još jasnijim ciljem: iskoristiti modele E-TECH kako bi učvrstio vodeći položaj u području električne mobilnosti i povećao tržišne udjele u C-segmentu i segmentu gospodarskih vozila.