Renault Clio stigao u Hrvatsku s početnom cijenom od 90.500 kn i motorima iz Mercedesa

Novi Renault Clio s optimalnom opremom ipak stoji 98.900 kn, ali ako nas pitate pravi dragulj nalazi se iza oznake TCe130, a s klasičnim dizelom ne možete pogriješiti

Ogledavali smo ga duže vrijeme. Ekskluzivno vozili prije premijere, zatim ga proučavali na svjetskoj premijeri, a radili smo i intervju s osobom koja stoji iza njega. A sada je novi Renault Clio stigao i za početak ga vozimo od Zagreba prema tvornici u Novom Mestu u Sloveniji. Nije daleko…

Novi Clio kupce neće uskratiti za dizelske izvedbe, pa je ponuda motora slična kao do sada, samo bogatija za najjačeg

Početni benzinski motor je 75 KS snažan 1.0 SCe. Trocilindraš bez turbine koji raspolaže sa 95 Nm i predstavlja motorizaciju koja će zadovoljiti u gradu. Njegove performanse još nisu poznate, a glavni adut mu je cijena od 90.500 kn.

Cijena početnog modela od 90.500 kn je zanimljiva, ali odnosi se na model bez turbine, s tri cilindra, koji razvija 75 KS te nema radio ni klimu… Za optimalnu motorizaciju pripremite oko 110 tisuća kuna

Prvi modeli nemaju ovako veliki centralni ekran. Prvi kojeg možete izabrati jest 7-inčni, a ovakav dijagonale 9,3 inča, koji je površinom možda i dvostruko veći od 7-inčnog, rezerviran je samo na najbolje. Tad je iskustvo vožnje Clija itekako raskošno…

Prvi zanimljivi motor u ponudi je TCe 100, pri čemu je riječ o istom motoru koji je dobio turbopunjač, pa mu je osim snage narastao i okretni moment i to na 160 Nm. Možete zamisliti, osjećaj snage je gotovo dvostruko veći. Takav Clio postiže 187 km/h i trebao bi trošiti oko 5 l/100 km, a cijena mu počinje sa 106.900 kn.

Šarm novog modela počinje u ponudi tek s trećim motorom, novim plodom partnerstva s Mercedesom

Lijepo je voziti Clija s motorom koji pokreće i velikog Nissana X-traila, pa čak i Mercedesove modele. To je famozni TCe130, 1,3-litreni turbobenzinac koji nas je oduševio u Qashqaiju i Dusteru, a Clia pretvara u pravog sportaša. Osim 130 KS raspolaže i sa 240 Nm, dostupnih od 1600 okretaja, a postiže i najvišu brzinu od 200 km/h.

Ljepota tog motora svakako je u njegovoj tehnološkoj superiornosti koja donosi trenutni odziv na gas, jako lijepi zvuk, izvrsne performanse, a na koncu i nisku potrošnju. Zaista, pored njega drugi motori u ponudi, osim cijenom, nisu nimalo atraktivni.

Snažni TCe130 koji Clia u odnosu na TCe100 skuplji je 100 KS, ali po nama ta doplata vrijedi jer u potpunosti mijenja karakter Clia

Veliku razliku u cijeni pored dva početna motora sa 75 i 100 KS, izvedba sa 130 KS (koju bismo preporučili), stvaraju činjenice da taj motor dolazi isključivo s naprednim i skupim EDC-automatskim mjenjačem s dvije spojke i sedam stupnjeva, ali i sa serijski vrlo bogatom opremom Intens. U odnosu na jednako opremljeni TCe100 jači TCe130 EDC skuplji je 18 tisuća kuna.

Ponuda dizelaša je očekivana. To je 1.5-litreni dCi koji je dobio prefiks Blue i koji počinje sa 85 KS kad je sposoban za brzinu od 178 km/h, odnosno može imati i 115 KS kad postiže 197 km/h, a ostaje jednako štedljiv. To su naime motori koji se vrlo lako mogu voziti i s potrošnjom ispod 4 l/100 km.

Produljeno jamstvo na 5 godina ili 100.000 km stoji 3800 kn

Cjenik 2019.

Model Renault ClioCijena
LIFE SCe 7590.500 kn
ZEN SCe 7598.900 kn
ZEN TCe 100106.900 kn
INTENS SCe 75109.900 kn
INTENS TCe 100117.900 kn
INTENS TCe 130 EDC135.900 kn
EDITION ONE TCe 100127.900 kn
EDITION ONE TCe 130 EDC145.900 kn
ZEN Blue dCi 85118.900 kn
INTENS Blue dCi 85129.900 kn
INTENS Blue dCi 115137.900 kn
EDITION ONE Blue dCi 115147.900 kn