Poznate cijene za novi Renault Megane. Stiže štedljivi plug-in hibrid, ali i brutalni R.S. sa 300 KS

Novi Renault Megane starta od 143.000 kn, karavan je 6000 kn skuplji no kupnjom preko Renault Financiranja dostupan je popust od 6000 kn te plaćanje u 4 godišnje rate bez kamata, pri čemu svaki kupac dobije 4 godine produljenog jamstva i 4 zimske gume

Četvrta generacija Renault Meganea predstavljena je 2016., dok je ove godine došlo vrijeme za blagi redizajn. Kako ona izgleda već smo mogli vidjeti kada je u sklopu novih hibridnih modela E-Tech nedavno prikazana i plug-in varijanta Renault Megane Grandtoura. Priču sada kompletiraju kompaktna varijanta, ali i brutalna R.S. izvedba sa 300 KS

Treća po redu linija opreme Edition One starta od 166.400 kn

LED svjetla u seriji

Najveće promjene kod novog Meganea donose prednji farovi koji od početne razine opreme koriste tehnologiju LED Pure Vision za gotovo 30 % veći prednji snop. LED tehnologiju koriste i stražnja svjetla, po novom su osvijetljene i ručice vrata dok cijelu priču zaokružuju dinamički pokazivači smjera. Uz osvježene branike Renault Megane je dobio novi dizajn 16 I 18-inčnih naplataka.

10,2-inčni digitalni instrumenti dostupni su za 6800 kn unutar paketa Navigacija +

Oprema Intens kao minimum

Kabinom dominira središnji zaslon (7 ili 9-inčni) s potpuno integriranom multimedijom Renault Easy Link, ali moderniziranim opsluživanjem klimatizacije. Ovisno o opremi instrumenti mogu biti digitalni (7 ili 10,2 inča) s punim prikazom navigacije po želji. Od opreme Intens dostupne su nove, finije presvlake, dvozonska klima te 16-colni alu naplatci. Po prvi puta tu je i mogućnost električnog podešavanja vozačkog sjedala.

Atraktivna oprema R.S. Line

R.S. Line umjesto dosadašnje GT Line

Dosadašnju opremu GT Line mijenja još sportskija R.S. Line. Znaci raspoznavanja između ostalog su prednji spojler u stilu F1 bolida te veliki usisnik zraka kao kod beskompromisne izvedbe R.S. Ubrojimo tu još između ostalog i dvostruke ispušne cijevi, sportska sjedala i upravljač, crveno-sive šavove, umetke s uzorkom ugljičnih vlakana i još puno toga.

Središnji zaslon veličine 7 ili 9 inča

Autonomna vožnja do razine 2

Napredna tehnologija u novom Renault Meganeu kombinira adaptivni tempomat (do 160 km/h), sustav održavanja vozila unutar trake i automatski mjenjač EDC s motorima TCe 140 i 160 odnosno plug-in hibridnu varijantu E-Tech. Sustav tada automatski prilagođava brzinu i poziciju automobila, po potrebi ga u potpunosti zaustavlja te automatski, bez intervencije vozača, pokreće nakon tri sekunde. Dodatno tu su i sustavi automatskog kočenja u nuždi (s prepoznavanjem pješaka), nadzor mrtvog kuta (i kod isparkiravanja) te još puno toga.

Top oprema R.S. Line s dvostrukim ispušnim cijevima

Tri benzinca, dizel ili hibrid

Osnovu benzinske motorizacije čini 1,3-litreni turbo snage 115, 140 ili 160 KS. I dok se TCe 115 veže isključivo uz 6-stupanjski ručni mjenjač, kod TCe 140 je opcija i 7-stupanjski mjenjač s dvostukom spojkom EDC koji je kod TCe 160 serija. Tko radi puno kilometara tu je i dalje 1.5 Blue dCi sa 115 KS i opcijom EDC mjenjača. Plug-in izvedba koja je predstavljena nedavno u karavanskoj inačici (Grandtour) identična je i kod kompakta što podrazumijeva kombinaciju 1,6-litrenog atmosferca i e-motora za ukupnih 160 KS. Baterija kapaciteta 9,8 kWh po WLTP-u omogućuje e-doseg od 50 km u mješovitom ciklusu odnosno do 65 km u gradu.

Atraktivna unutrašnjost R.S. Line

300 KS i dodatnih 30 Nm

Ponuda novog Méganea R.S. temelji se na šasiji Sport te je pokreće 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage 300 KS (220 kW), preuzet iz inačice Trophy. Ovaj je motor razvijen je također ugrađen u Alpine A110. Povećan je i okretni moment koji sada iznosi 420 Nm (+30 Nm) u izvedbi s automatskim mjenjačem EDC odnosno 400 Nm u izvedbi s ručnim mjenjačem. Modificirani R.S. monitor sada u realnom vremenu donosi sve potrebne podatke trenutne snage, momenta, vrijednosti ubrzanja ili parametara motora kao što su tlakovi punjenja ili temperature ulja.

R.S. Trophy-R sa šasijom Cup

Varijanta Megane R.S Trophy-R umjesto šasije Sport koristi šasiju Cup koja uključuje mehanički
blokirajući diferencijal Torsen koji poboljšava ponašanje u zavojima i prianjanje pri izlasku
iz zavoja. Novi model uključuje kruće amortizere (za 25 %) i opruge ovjesa (za 30 %), kao i
10 % kruće stabilizatore u usporedbi s Renaultom Mégane R.S.