Poznate cijene za novi Renault Megane. Stiže štedljivi plug-in hibrid, ali i brutalni R.S. sa 300 KS
Novi Renault Megane starta od 143.000 kn, karavan je 6000 kn skuplji no kupnjom preko Renault Financiranja dostupan je popust od 6000 kn te plaćanje u 4 godišnje rate bez kamata, pri čemu svaki kupac dobije 4 godine produljenog jamstva i 4 zimske gume
Četvrta generacija Renault Meganea predstavljena je 2016., dok je ove godine došlo vrijeme za blagi redizajn. Kako ona izgleda već smo mogli vidjeti kada je u sklopu novih hibridnih modela E-Tech nedavno prikazana i plug-in varijanta Renault Megane Grandtoura. Priču sada kompletiraju kompaktna varijanta, ali i brutalna R.S. izvedba sa 300 KS
LED svjetla u seriji
Najveće promjene kod novog Meganea donose prednji farovi koji od početne razine opreme koriste tehnologiju LED Pure Vision za gotovo 30 % veći prednji snop. LED tehnologiju koriste i stražnja svjetla, po novom su osvijetljene i ručice vrata dok cijelu priču zaokružuju dinamički pokazivači smjera. Uz osvježene branike Renault Megane je dobio novi dizajn 16 I 18-inčnih naplataka.
Oprema Intens kao minimum
Kabinom dominira središnji zaslon (7 ili 9-inčni) s potpuno integriranom multimedijom Renault Easy Link, ali moderniziranim opsluživanjem klimatizacije. Ovisno o opremi instrumenti mogu biti digitalni (7 ili 10,2 inča) s punim prikazom navigacije po želji. Od opreme Intens dostupne su nove, finije presvlake, dvozonska klima te 16-colni alu naplatci. Po prvi puta tu je i mogućnost električnog podešavanja vozačkog sjedala.
R.S. Line umjesto dosadašnje GT Line
Dosadašnju opremu GT Line mijenja još sportskija R.S. Line. Znaci raspoznavanja između ostalog su prednji spojler u stilu F1 bolida te veliki usisnik zraka kao kod beskompromisne izvedbe R.S. Ubrojimo tu još između ostalog i dvostruke ispušne cijevi, sportska sjedala i upravljač, crveno-sive šavove, umetke s uzorkom ugljičnih vlakana i još puno toga.
Autonomna vožnja do razine 2
Napredna tehnologija u novom Renault Meganeu kombinira adaptivni tempomat (do 160 km/h), sustav održavanja vozila unutar trake i automatski mjenjač EDC s motorima TCe 140 i 160 odnosno plug-in hibridnu varijantu E-Tech. Sustav tada automatski prilagođava brzinu i poziciju automobila, po potrebi ga u potpunosti zaustavlja te automatski, bez intervencije vozača, pokreće nakon tri sekunde. Dodatno tu su i sustavi automatskog kočenja u nuždi (s prepoznavanjem pješaka), nadzor mrtvog kuta (i kod isparkiravanja) te još puno toga.
Tri benzinca, dizel ili hibrid
Osnovu benzinske motorizacije čini 1,3-litreni turbo snage 115, 140 ili 160 KS. I dok se TCe 115 veže isključivo uz 6-stupanjski ručni mjenjač, kod TCe 140 je opcija i 7-stupanjski mjenjač s dvostukom spojkom EDC koji je kod TCe 160 serija. Tko radi puno kilometara tu je i dalje 1.5 Blue dCi sa 115 KS i opcijom EDC mjenjača. Plug-in izvedba koja je predstavljena nedavno u karavanskoj inačici (Grandtour) identična je i kod kompakta što podrazumijeva kombinaciju 1,6-litrenog atmosferca i e-motora za ukupnih 160 KS. Baterija kapaciteta 9,8 kWh po WLTP-u omogućuje e-doseg od 50 km u mješovitom ciklusu odnosno do 65 km u gradu.
300 KS i dodatnih 30 Nm
Ponuda novog Méganea R.S. temelji se na šasiji Sport te je pokreće 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage 300 KS (220 kW), preuzet iz inačice Trophy. Ovaj je motor razvijen je također ugrađen u Alpine A110. Povećan je i okretni moment koji sada iznosi 420 Nm (+30 Nm) u izvedbi s automatskim mjenjačem EDC odnosno 400 Nm u izvedbi s ručnim mjenjačem. Modificirani R.S. monitor sada u realnom vremenu donosi sve potrebne podatke trenutne snage, momenta, vrijednosti ubrzanja ili parametara motora kao što su tlakovi punjenja ili temperature ulja.
R.S. Trophy-R sa šasijom Cup
Varijanta Megane R.S Trophy-R umjesto šasije Sport koristi šasiju Cup koja uključuje mehanički
blokirajući diferencijal Torsen koji poboljšava ponašanje u zavojima i prianjanje pri izlasku
iz zavoja. Novi model uključuje kruće amortizere (za 25 %) i opruge ovjesa (za 30 %), kao i
10 % kruće stabilizatore u usporedbi s Renaultom Mégane R.S.