Redizajnirani Mercedes E-klase stigao u Hrvatsku. Pogledajte cijene i tehničke podatke!
E-klasa je dalje elegantna, ali sada s novim LED-svijetlima, naplacima i po želji puno agresivnijom prednjom maskom. Nova su i stražnja svijetla, a najveće iznenađenje je AMG-volan. Tu je i asortiman novih plug-in motora, gdje ima i dizelaša. Pogledajte cijene i tehničke podatke limuzine, karavana i All-Terraina
S više od 14 milijuna isporučenih limuzinskih i karavanskih izvedbi, E-klasa je najbolje prodavani model u povijesti Mercedesa. Mnogi je još uvijek smatraju ‘srcem marke’, iako njezina važnost pod teretom silne ‘SUV-izacije’ tržišta ipak iz godine u godinu – slabi.
U kabinu su stigli novi krojevi volana, što je i najznačajnija promjena interijera
Deseta generacija E-klase postavila je 2016. stilske trendove, kako po pitanju eksterijera tako i interijera, a sada je tu redizajnirana izvedba koja je još dinamičnija i sigurnija.
Novost je primjerice da linija Avantgarde predstavlja novu osnovnu specifikaciju vanjštine, što znači da famozni ‘nišan’ na poklopcu motora dolazi samo iznimno, u rijetkim slučajevima. Nadalje, redizajnirana LED-prednja svjetla su dio standardne opreme, a opcijski su dostupna kao multibeam-LED.
Dijagonala ekrana na digitalnom kokpitu iznosi 10,25-inča, a uz doplatu raste na 12,3 inča
Od vanjskih detalja, novost su prednja maska u novoj formi te stražnja LED-svjetla dok se u unutrašnjosti ističe nova generacija upravljača s kapacitivnim senzorima dodira. Isto tako, valja napomenuti da analogni instrumenti više ne postoje, ta da bez obzira na motorizaciju E-klasa dolazi s digitalnim kokpitom.
E-klasa je naoružana arsenalom sigurnosnih i komfornih sustava među kojima prednjače Active Distance Assist DISTRONIC s regulacijom brzine na bazi rute, Active Stop-and-Go Assist i Steering Assist, Parking Package s 360 kamerom itd.
Motorizacija se svodi na sedam plug-in hibrida u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi, benzin i dizel, s pogonom na stražnje ili sve kotače, a tu je i tehnički dodatak ISG tj. integrirani starter-generator (48-voltni električni sustav) snažan 15 kW.
Naš favorit je E-klasa 300de što je dizelaš s elektromotorom i plug-in punjačem
Naravno, najzanimljiviji za naše tržište su dizelaši čiji udio u prodaji E-klase nosi oko 90 posto. Najpopularniji među njima je svakako E220d (194 KS, 9G-Tronic mjenjač) koji kao limuzina sada starta sa 458.335 kuna. Ipak, dizelski plug-in hibrid E300de će tu biti itekako zanimljiva alteranativa, budući da ulazi u paket subvencija a košta od 499.783 kuna.
Uz redizajniranu E-klasu novost na tržištu su i Mercedes-AMG GLA 35 4matic sa 306 KS te kao vrh ponude GLA-obitelji 45 4matic snažan 387 KS. GLA 35 starta sa 384.718 kuna dok najsnažnija 45-ica započinje sa 492.546 kuna