

Kada bi tražili rivale Audiju Q2 u garaži Mercedesa i BMW-a pronašli bismo eventualno model GLA iz Stuttgarta te X2 iz Minhena. Međutim, Audi Q2 ipak priča svoju originalnu priču te jedini nudi takvu interpretaciju segmenta. GLA i X2 su podignuti kompakti dok se Q2 savršeno uklapa u ideju SUV-a.
To je robusni svestrani model čiji se karakter odražava u izgledu karoserije. Kao rezultat revizije, Q2 je postao par milimetara duži te sada pokriva 4,21 metra, dok su širina od 1,79 i visina od 1,54 metra ostale neizmjenjene. Koeficijent otpora zraka od 0,31 (sa sportskim ovjesom) u ovom segmentu predstavlja top vrijednost.
Osmerokutna Singleframe prednja maska je malo niža, pa se prednji kraj doima još širim. Paketi opreme Advanced i S line uključuju uske otvore između maske hladnjaka i poklopca motora, što podsjeća na Audi Sport quattro, ikonu ove marke. Veliki otvori za zrak također se su izraženiji, pogotovo u slučaju S line paketa.
LED prednja svjetla postala su dio serijske opreme, a prednja svjetla Matrix LED dostupna su kao opcija. Sedam individualnih LE-dioda, koje su ugrađene u zajednički modul, emitira inteligentno kontrolirani snop svjetlosti.
Deset svjetlećih dioda, ugrađenih iza romboidnih optičkih komponenata, generira dnevno pozicijsko svjetlo, dok sedam dodatnih LED-ica dodatno generira dinamične pokazivače smjera.
Ventilacijski otvori i ručice mjenjača imaju novi izgled. Kupci mogu i naručiti S line dizajn unutrašnjosti, umjesto osnovne izvedbe, a obje izvedbe interijera mogu se slobodno kombinirati s tri dizajna vanjštine. Uz opcijski paket ambijentalnog osvjetljenja “plus”, umetci armature i središnja konzola uključuju elegantno pozadinsko osvjetljenje.
Materijal od mikrovlakana Dinamic predstavlja novost u ponudi i zamijenit će obloge od Alcantare. Audi je okupio sve presvlake i boje u osam paketa, od čega su četiri dodijeljena osnovnoj unutrašnjosti. Preostala četiri dodijeljena S line unutrašnjosti.
Opcijska oprema modela Q2 uključuje sportska sjedala s istaknutim bočnim osloncima, po visini podesivo sjedalo suvozača, automatski 2-zonski klima uređaj i grijanje te prozračivanje u mirovanju.
Prtljažnik u osnovnoj izvedbi nudi volumen od 405 litara, a kada se preklope nasloni stražnjih sjedala povećava se do 1.050 litara. Kao opcija su dostupni električna podizna stražnja vrata i kuka za vuču.
Opremanje interijera kreće od analogne ploče s instrumentima i MMI radio plus sustavom sa DAB+ prijemnikom prema Audijevom virtualnom kokpitu sa 12,3-inčnim zaslonom i MMI navigation plus sustavu sa 8,3-inčnim zaslonom.
Njime se upravlja preko MMI kontrolera na središnjem tunelu (MMI touch) ili preko glasovnih naredbi s prirodnim jezikom. Moduli kao što su Audi phone box u dvije izvedbe – s i bez funkcije punjenja – zaokružuju hardverski program.
Početak prodaje počet će s ponudom turbobenzinca 1,5 TFSI snage 150 KS i 250 Nm koji će u startu nuditi sjajne performanse i vrlo nisku potrošnju, kao i deaktivaciju drugog i trećeg cilindra. S krajem godine dostupni će postati i preostali TDI- te TFSI-motori.