Treća generacija Range Rover Sporta (2022.)

Range Rover Sport dostupan je uz četiri paketa opreme s dizelskim ili benzinskim motorima uz mild hibridnu i plug-in hibridnu tehnologiju. Range Rover Sport nove generacije možete naručiti od danas, dok će prve isporuke otpočeti u listopadu

Niz moćnih i učinkovitih pogonskih sklopova uključuje šestocilindarske električne hibride povećanog dometa, moćan novi V8 i blage hibride sa šestocilindarskim benzinskim i dizelskim motorima. Potpuno električni pogon bit će uveden 2024. godine, kao nastavak Land Roverova puta elektrifikacije. To je prvo vozilo koje ima novi adaptivni off-road tempomat, koji je inženjerski projektiran tako da pomogne vozačima da se usredotoče na upravljanje vozilom, pružajući ujednačeno i udobno kretanje na zahtjevnom terenu.

Novi Range Rover dostupan je sa specifikacijama SE, HSE i Autobiography, uz ekskluzivni First Edition koji je dostupan tijekom prve godine proizvodnje, a odlikuje se posebno izabranim specifikacijama. Dinamički zračni ovjes ugrađen je u svaki novi Range Rover Sport, a inteligentni sustav povećava područje frekvencija ovjesa.

To funkcionira mijenjanjem tlaka (veći tlak pruža kruću amortizaciju) radi pružanja tradicionalne udobnosti Range Rovera uz dinamično upravljanje koje se očekuje od Range Rovera Sport. Za optimiziranje odgovora, vozilo prati cestu ispred sebe upotrebom navigacijskih podataka eHorizon da bi se unaprijed pripremilo za nadolazeće krivine.

Tehnologija Adaptive Dynamics 2 pridonosi sposobnosti dinamike kontinuiranom kontrolom aktivnih amortizera s dva ventila da bi se smanjili neželjeni pokreti tijela automobila. Nadzire vanjske čimbenike do 500 puta u sekundi kako bi pružio savršen odgovor i, u skladu s drugim tehnologijama podvozja, pruža precizniju i staloženiju dinamiku vožnje od bilo kojeg Range Rovera Sport.

Okretnost novog Range Rovera Sport u zavojima podignuta je na novu razinu uz sustav upravljanja svim kotačima, vektorsku raspodjelu momenta kočenja i elektronički aktivni diferencijal. Upravljanje svim kotačima omogućava zakretanje stražnjih kotača do 7,3 stupnjeva kontra prednjih kotača radi postizanja poboljšane okretnosti i upravljivosti pri malim brzinama, dok se okreću u istom smjeru pri većim brzinama radi bolje stabilnosti.

Što se pogona tiče, jasno je da svi modeli imaju permanentan AWD i automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa, a kod dizelskih izvedbi 3.0 litreni motor dolazi u tri nivoa snage (249, 300 i 350 KS). Benzinski spektar kreće od 3.0 litrenog MHEV motora s 400 KS, dok snažniji i veći 4.4 litreni motor također uz MHEV tehnologiju isporučuje 530 KS. Postoje i dva plug-ina, oba trolitrena s 440 i 510 KS.

Sve cijene Range Rover Sporta može iščitati u dva cjenika (dolje).

‘Iznimni novi Range Rover Sport postavlja nove standarde kao ultimativni sportski luksuzni SUV, nadograđujući se na sedamnaest godina jedinstvenog privlačenja kupaca. To je najnovije utjelovljenje naše vizije stvaranja najpoželjnijih modernih luksuznih vozila na svijetu, bez napora spajajući nove razine održivosti s prepoznatljivim kvalitetama koje su Range Rover Sport učinile tako popularnim.’

CEO Jaguar Land Rover, Thierry Bollore