

Već na prvi pogled jasno je da novi Range Rover zadržao koncept dizajna svog prethodnika. Strogo govoreći, to je čak i koncept dizajna svih prethodnika. Originalni Range Rover, koji je predstavljen prije 51 godinu, imao je nekoliko dizajnerskih trikova koji su preživjeli do danas i oblikuju oblik Land Roverov top model.
To znači da novi Range Rover ostaje prepoznatljiv na prvi pogled, iako su brojne inovacije uočljive već pri prvom upoznavanju. Najviše optički redizajnirani detalj tiče se stražnjeg dijela. Stražnja svjetla sada su integrirana kao tamni element dizajna u vrata prtljažnika (koja su, naravno, podijeljena na dva dijela kao i uvijek); samo kada su uključene mogu se vidjeti visoke, uske rasvjetne jedinice.
Kao i prije, postoje dvije verzije Range Rovera s kraćim i dužim međuosovinskim razmakom S dužim (Long Wheel Base, LWB) sada također dostupan kao sedmerosjed po prvi put u povijesti Range Rovera – vjerojatno odluka prvenstveno orijentirana prema američkom tržištu. Naravno, u ponudi je i LWB verzija s četiri sjedala, gdje možete putovati u drugom redu u višestruko podesivim udobnim naslonjačima i velikodušnim prostorom za noge.
Ali i sprijeda se u Range Roveru sjedi gospodski, sjedala u vrhunskom modelu SV (Signature Suite) podesiva su u 24 smjera, klima uređaj i masaža su naravno stvar časti. Kokpit ostaje vjeran prethodnoj liniji dizajna i oslanja se na suzdržani stil umjesto razmetljive raskoši. Novi multimedijski monitor postavljen je ispred nadzorne ploče tako da izgleda kao da lebdi; sada dijagonalno broji 13,1 inča.
Novi Range Rover temelji se na novoj MLA-Flex platformi. To je skraćenica za “Fleksibilna modularna longitudinalna arhitektura”, ili u prijevodu: fleksibilna modularna uzdužna arhitektura. Ponovno se koristi prilagodljivi zračni ovjes; nova stražnja osovina s multilinkom trebala bi postići još višu razinu udobnosti. Za to Range Rover koristi, između ostalog, navigacijske podatke za šasiju kako bi se unaprijed pripremio za određene situacije u vožnji. To utječe i na odaziv karoserije i na sustav Dynamic Response Pro.
Novi Range Rover standardno je opremljen upravljanjem pomoću svih kotača; stražnji kotači mogu se upravljati do sedam stupnjeva u oba smjera. Paralelno upravljanje pri velikim brzinama i protuupravljanje pri malim brzinama, sustav poboljšava stabilnost vožnje pri velikim brzinama i drastično smanjuje krug okretanja na manje od jedanaest metara. Što se tiče motora gotovo cijeli portfelj pokrivaju trolitreni šesterocilindrični agregati. U nedavnoj prošlosti, Land Rover je uvijek koristio snagu konjskih snaga kao dodatak oznakama tipa, prema tome, benzinski motor P400 ima maksimalnu snagu od 400 KS; ovo je blagi hibrid. Dizelski D250, D300 i D350 također su blagi hibridi.
Novost su plug-in hibridi P440e i P510e, koji zamjenjuju prethodni PHEV pogon P400e (dvolitreni četverocilindraš). Kao osnovu sada se koristi trolitreni benzinski motor s različitim konfiguracijama performansi. Dvije plug-in varijante podržane su električnim motorom sa 105 kW/143 KS integriranim u prijenosu. Postoji značajno poboljšanje u pogledu električnog dosega.
Velika litij-ionska baterija kapaciteta 38 kWh daje velikom luksuznom terenskom vozilu električni doseg do 100 km. Može voziti brzinom do 140 km/h isključivo na električni pogon – to bi zapravo trebalo omogućiti veliki dio svakodnevnih putovanja bez kapi benzina. A ni 5,6 s od 0 do 100 km/h kod modela P510e nije za odbaciti. Novi se Range može već sad naručiti, dok cijena za hrvatsko tržište još nije definirana.