Potpuno novi Peugeot 2008
Prethodnik je dugo trajao, predugo, i zato nova generacija modela Peugeot 2008 prerasta u novu klasu i oduševljava komforom, ali i dizajnom
Novi Peugeot 2008 iz nove modularne platforme (cmp) izvukao je maksimalne vrijednosti, ali je još veća vijest da je narastao na čak 430 cm uz međuosovinski razmak od 2,6 metara. Drugim riječima, novi 2008 s prethodnikom nema baš previše veze jer ga je prerastao za čak 14 cm.
Time je zapravo promijenio klasu, pa je sada srodniji VW T-Rocu nego manjem T-Crossu. Ako ih baš želimo uspoređivati s VW-ovim modelima.
Narastao do susjedne klase
Dobar je to potez Peugeota jer sa starim dimenzijama 2008-ica ne bi imala previše šanse, pa isto možemo očekivati i kod drugih, sličnih modela koje potpisuje konkurencija. Novi 2008 zbog toga se danas može pohvaliti prtljažnikom od 434 litre, čime nadmašuje klasu kompaktnih modela, pa čak i model 308, a obujam mu se neće mijenjati čak i kada se pojavi električna izvedba.
Ponuda 1,2-litrenih benzinskih motora će se pored 6-stupanjskog ručnog mjenjača moći kombinirati i s naprednim 8-stupanjskim, što je samo po sebi prilično egzotično u ovoj klasi i cjenovnom razredu. Samo početni benzinac PureTech sa 100 KS neće imati tu mogućnost, a već snažnija izvedba sa 130 KS bit će dostupna sa spomenutim automatikom. Na koncu, samo automatik bit će dostupan uz najjači motor u ponudi, a to je benzinac sa 155 KS kojeg ćete prepoznati i po oznaci GT.
Uz dizele dolaze i električari, ali kasnije
Bit će i dizela, a pritom mislimo na obnovljeni i uglađeni 1,5-litreni BlueHDI sa 100 i 130 KS. Takav, novi Peugeot 208 u prodaju na hrvatskom tržištu dolazi, a proizvodit će seu tvornici Vigo, u Španjolskoj, za Europu, odnosno u tvornici Wuhan za Kinu.