

Idemo odmah u glavu: 650 KS, 800 Nm, 2,7 s do 100 km/h, maksimalna brzina: 330 km/h. Sve to omogućuje tehnički osvježen 3,8 litreni 6 cilindarski bokser-motor s dva turbopunjača s varijabilnom geometrijom (VTG).
Moramo se dotaknuti i izmjenama na karoseriji, na prednjoj je osovini Turbo S sada širi za 45 mm (1840 mm), a na stražnjoj 20 mm (1900 mm). Promijenjene geometrije kotača, daljnji razvoj aerodinamike i nove mješavine za gume doprinose agilnosti i sportskom osjećaju.
Ako vas zanima odakle veća snaga bit će vam interesantno čuti kako je promjer lopatica turbine povećan za 5 na 55 mm, dok je na kompresorskoj strani narastao za 3 mm na 61 mm. Zaklopka wastegate elektronski je kontrolirana s koračnim motorom.
Adaptivna aerodinamika obuhvaća regulirane poklopce za rashladni zrak u prednjem dijelu, dok je povećano stražnje krilo konstruirano za dodatan negativan uzgon. Tu su i sportski ovjes Porsche Active Suspension Management (PASM), koje automobil približava podlozi za 10 mm te sportski ispušni sustav čiji podesivi poklopci osiguravaju markantan sportski zvuk.