Isprobali smo novi Renault Captur koji je u odnosu na prethodnika bitno poboljšan

Novi Renault Captur za 2020. stigao je i u Hrvatsku pa smo ga odmah isprobali na relaciji od Zagreba do Istre. Donosimo prve dojmove, zaključke, a početni model kreće s cijenom od 113.400 kn. Od Clija je skuplji od 19 do 44 tisuće kuna

Renault je s Capturom među prvima pogodio što kupci žele, pa je prva generacija predstavljena 2013. polučila sjajne prodajne rezultate i postala hit. Druga generacija intenzivno koristi nove dizajnerske motive Renaulta, a velike su se promjene dogodile i u interijeru.

treba mudro izabrati opciju dvobojne karoserije koja stoji od 3800 do 5450 kn

Postavljen na novoj CMF-B platformi Captur je narastao 11 cm u dužinu, pa je sada sa 4,23 m dugačak poput auta kompaktne klase. S obzirom na promjenjiv položaj stražnje klizne klupe u prtljažnik stane između 422 i 536 litara. Inače, zanimljivo, benzinci imaju u startu 16 litara veći prtljažnik jer u slučaju dizela obujam počinje sa 406 litara.

Captur je od Clija skuplji od 19 tisuća u slučaju početnih modela do čak 44 tisuće kuna na primjeru izvedbe Edition One TCE 130 EDC

Novi Captur ima sva centimetra duži međuosovinski razmak, ali i širi trag kotača, dok je udaljenost od tla ostala gotovo ista. Odnosno narasla je na 175 mm.

Veliki okomiti zaslon osjetljiv na dodir, prvi put viđen u novom Cliju, povišen je kako bi uvijek bio u vidokrugu vozača. Ali, treba ga doplatiti! Za pohvaliti je izdvajanje nekih važnih funkcija na zasebne prekidače na središnjoj konzoli, što uvelike pridonosi praktičnosti.

Akcijskim paketom može se smatrati oprema Cool s kojom Captur starta sa 119.900 kuna, a u njoj su: 16 colni kotači, audio sustav, Bluetooth, klima uređaj. Atraktivan je jer vam uz njega Renault poklanja i četiri zimske gume.

Zaslon dijagonale 10-inča umjesto instrumenata treba doplatiti 1900 kn

Interijer Captura sada se zaista ističe kvalitetnim materijalima i preciznim spojevima, koji dojmovno nadilaze prosjek klase gradskih SUV-modela. Dojam kvalitetne izrade iz interijera nastavlja se i na ovjes Captura. Sve neravnine i rupe na kolniku on sada upija suverenije i ‘čvršće’ no prethodnik.

U ponudi motora imamo dva benzinska turbo motora. Manji, trocilindarski snažan 100 KS i 160 Nm dovoljan je za 173 km/h i ubrzanje od 13,3 sekunde. Ide solidno i zapravo je optimalna motorizacija za naraslog Captura. To je ujedno i najlakša izvedba mase svega 1190 kg.

Većeg benzinca možemo smatrati vrlo ozbiljnom motorizacijom. Riječ je o 1,33-litrenom turbaku snage 130 KS i 240 Nm koji pokreće i Nissanove i Mercedesove modele. S njime Captur postiže 195 km/h i ubrzava za 10,6 sekundi. Dojmovi u stvarnosti su još i bolji, ali je pitanje vrijedi li kupcu za te bolje performanse doplatiti 21 tisuću kuna. U najavi je i plug-in hibrid sa 160 KS i 1,6-litrenim benzincem.

Prije ljeta stići će i plug-in s baterijom od 9,6 kWh koji će samo na struju moći prijeći 60 km i razviti do 130 km/h.

Početni 1,33 TCe sa 130 KS serijski je opremljen bogatijim paketom opreme Intense, ali mu i početna cijena kreće sa 160.900 kn. Na koncu, tu je i izvedba Edition One koja s tim motorom dolazi u kombinaciji s automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom EDC, ali i cijenom od 189.400 kn.

Najzanimljivija opcija ispada benzinac sa 100 KS i jačom opremom Intens koji stoji 139.900 kn

Dizel nm je svima jako dobro poznat i s njime nema greške. To je 1,5 dCi snažan 95 i 240 Nm (178 km/h i 14,3 s) i jača izvedba sa 115 KS (187 km/h i 11,9 s). S njima se možete voziti maksimalno štedljivo, a u jačoj izvedbi se može doplatiti i EDC-automatski mjenjač (186 km/h i 11 s).

Boju karoserije treba dobro izabrati, ali i opciju dvobojne karoserije s posebnom bojom koja može stajati do 5750 kn. S druge strane, u kabini će dojam biti potpun tek ako doplatite 7-inčni zaslon s navigacijom koji stoji 3900 kuna, odnosno 7000 kuna za najbolji (prestižni) zaslon dijagonale 9,3 inča. Tek s njime interijer Captura diše kako treba.

Relativno skupim doplatama za ekrane može se doskočiti paketom za 8900 kuna koji uključuje i 9,3-inčni uspravni zaslon i 10-inčne digitalne instrumente

Captur je oduvijek bio atraktivan, ali sada je stvarno zasjao na novoj razini te će vas na prvom susretu sigurno iznenaditi. Pogotovo ako ga vidite sa 17-colnim kotačima i tamnim prozorima (paket Look po 3800 kn), s panoramskim staklenim krovom (9200 kn) ili čak 18-colnim kotačima (4050 kn).

Captur nudi čitavu lepezu opcijskih doplata za personalizaciju dizajna i zbog toga je lako pomisliti kakoje cijena zaista nerealno visoka. Nakon početne, koja nije popularno niska, pa glavnih skupih doplata za navigaciju i ekrane – tko bi još trošio na personalizaciju? Međutim, činjenica je da Captur nema toliko puno skupih doplata, a i serijska oprema mu je zbilja bogata, pa u konačnici cijena odgovara konkurentskim modelima.

Za jamstvo u trajanju 5 godina ili 100.000 kn treba doplatiti 3800 kn

Na personalizaciju kabine treba potrošiti 2100 kn i tad ćete dobiti atraktivne presvlake, naslon za ruke te sitne dekoracije. Captur će zasjati! Izvana je potrebno uložiti 1200 kn i tad s letvicama oko karoserije Captur će izgledati kao na slikama.


Kako je voziti novog Captura?

Fina unutrašnjost u kombinaciji s umjereno povišenom pozicijom ostavlja dobar dojam. Captur visok 1576 mm je dosta visok, od Clija (1440 mm) je viši čak 13 cm i to se osjeti. Zbog boljih materijala i zvučne izolacije, ali i čvršće karoserije, vozačko iskustvo je daleko bolje nego u prethodnom modelu. Captur sada zrači kao ozbiljniji auto. Nije naročito sportski orijentiran, pogotovo po pitanju osjećaja na volanu, ali zamjerke nemamo niti na dinamiku. Lagan je za vožnju i to je njegov forte! Štoviše, u izvedbi sa 130 KS vožnja zavojima, gradom i autocestom je prava pjesma. Kao u novom Cliju, samo 13 cm više. Za više detalja pričekajte test Auto motor i sporta.


 

Cjenik Renault Captur

Benzinci
1,0 TCe , 3 cilindra 100 KS
Life 113.400 kn
Cool 119.900 kn
Zen 125.900 kn
Intens 139.900 kn
1,3 TCe, 4 cilindra 130 KS
Intens 160.900 kn
Edition One EDC 189.400 kn

Dizeli
1,5 Blue dCi, 4 cilindra, 95 KS
Zen 139.900 kn
Intens 153.900 kn
1,5 Blue dCi, 4 cilindra, 115 KS
Edition One 178.900 kn
Edition One EDC 191.400 kn