Novi Peugeot 3008 imat će do 300 hibridnih konja, još bolji interijer i više sustava asistencije

Na krilima uspjeha i titule Europskog automobila godine 2017. novi Peugeot 3008 dočekao je i svoj prvi redizajn koji ćete prepoznati prvenstveno po prednjem kraju, ali i po hibridu sa 300 KS

Nova prednja svjetla i još ekspresivnija maska na dosad neviđen način stapaju se s prednjim branikom. U ponudi su i novi 19-colni kotači s posebnim aerodinamičnim rješenjima. Stražnja svjetla su također obnovljena i sada su u izvedbi full LED te imaju prepoznatljiv korporativnih dizajn.

U ponudi će biti dizela, benzinaca i hibrida

Ipak, taj specifični novi gril u branik koji karakterizira 3008 bit će dostupan prvenstveno na paketima opreme GT i GT Pack, čime će te top modeli biti izdvojeni od klasičnih izvedbi. Tehnička inovacija svakako su prednje lampe s integriranim maglenkama i tzv. programom vožnje za maglu.

Nova je linija detalja i materijala u kabini s posebno zanimljivim drvenim umetcima. Tu je i specijalni paket Black Pack s ekskluzivnim cjelovitim dizajnerskim nastupom.

Dosad je imao ponajbolji interijer u klasi, a sada je još bolji

Najznačajniji je svakako i-Cockpit, s novim velikim centralnim 10-inčnim ekranom i novim 12,3-inčnim digitalnim instrumentima, kao ključna točka s kojom Peugeot pronalazi kupce i gradi posebno vozačko iskustvo.

Novi model donosi čitav arsenal aktivne sigurnosne opreme gdje je posebno zanimljiv sustav asistencije za vožnju autocestom. Tu je i asistent za vožnju noću koji je već viđen na modelu 508 i koji noći produžuje vidljivost na 200-250 metara.

Svi motori s unutarnjim izgaranjem serijski su opremljeni selektorom stila vožnje koji vozaču dozvoljava izbor između programa Normal, Sport i Eco. Izvedbe s hibridnim pogonima umjesto toga sustava nude izbornik vožnje s programima Hybrids/Sport/4WD – koji je dostupan jedino na izvedbi sa 300 KS. Da, dobro ste čuli to je 3008 Hybrid4 300 s pogonom na sve kotače.

Pored najjače izvedbe uopće, a to je baš Hybrid4 300, koja jedina nudi pogon na sve kotače, tu je i slabiji Hybrid 225 e-EAT8, ali s pogonom samo na prednje kotače. Jer, ima samo jedan elektromotor. Inače, isti 8-stupanjski automatik koristi i spomenuti snažniji plug-in hibrid koji samo na struju može prijeći do 59 km, dok slabiji prelazi 56 km.

Automatski mjenjač i početni benzinac dobro funkcioniraju, vidjeli smo

Zapravo je riječ o istim pogonskim sustavima kakvi se već nalaze u modelima Opel Grandlanda X. Riječ je o kombinaciji 1,6-litrenog benzinskog turbaka s elektromotorima. U jačem Hybrid4 300 modelu benzinac je uparen s dva elektromotora, gdje je prednji snažan 110, a stražnji 112 KS. Slabiji Hybrid 225, spaja benzinca snage 180 KS i samo jedan, prednji elektromotor snage 110 KS.

Kao i drugi modeli u ponudi plug-in hibridi stoje na EMP2 platformi, a opremljeni su punjačima snage 7,4 kW, kao najbržim načinom punjenja litij-ionske baterije kapaciteta 13,2 kWh.

Pored hibridnih izvedbi tu je i konvencionalni 1,2-litreni benzinac sa 130 KS koji može biti opremljen ručnim i automatskim mjenjačem, a u ponudi je i 1,5-litreni dizel sa 130 KS.

Dolazak novog modela predviđen je za kraj 2020. godine kada će biti poznate i cijene novog modela 3008.