Novi Nissan Juke neobičnost zamijenio konkretnom uslugom i poboljšanjima. Dostupan od 132 tisuće kuna
Nakon prethodnika novi Nissan Juke napokon donosi poboljšanja na kritičnim pozicijama koje su stvarale probleme i to uz početnu cijenu od 132 tisuće kuna
Osim što je polarizirao publiku, Nissan Juke je u 10 godina na tržištu ostvario zavidan uspjeh – prodan je u čak 1,5 milijuna jedinica. Golem uspjeh osebujnog crossovera nije mogao proći nezapaženo, pa je i brojna konkurencija krenula u istom smjeru.
Više prostora u kabini, veći prtljažnik – Juke je spreman za svakodnevicu
Nekoć su u toj klasi bila tek dva konkurenta, a danas ih je čak 24! Novi Juke je postavljen na istovjetnu platformu CMF-B kao i Renault Captur, koja donosi brojne prednosti glede sustava asistencije, umrežavanja, ali i ponude prostora u unutrašnjosti. Ukupno je dugačak 4210 mm, što znači da je od recimo Meganea novi Juke kraći čak 15-ak centiemtara.
Povećanje međuosovinskog razmaka od 10 cm dosad problematičan prostor na stražnjoj klupi učinilo je itekako upotrebljivim. Jer, nova platforma stvorila je dodatnih 5,8 centimetara za koljena straga. Puno je bolje nego do sada, zapravo je odlično, uz činjenicu da bi prostor za glavu straga mogao biti još izdašniji.
Straga se udobno mogu smjestiti dvije odrasle osobe, no trpjet će – frizura
Na starom je modelu i prtljažnik bio problematičan, pa je isti u drugoj generaciji Jukea narastao na 422 litre (povećanje od 20 posto), a ulazni otvor je proširen 13 cm. Naravno, ugrađena je dvostruka podnica, a stražnji naslon je djeljiv u omjeru 40:60.
Juke sprijeda više ne djeluje maleno i kuriozno, već se transformirao u kompaktan i konvencionalan automobil. Nova su sjedala udobna no vrlo skromnih dimenzija, a nekako smo dojma da bi bezstupanjsko podešavanje naslona bilo praktičnije od onoga ‘ na zub’. Ergonomija je izvrsno odmjerena, instrumenti su pregledni i jasni, a ekran ne odvlači pogled s ceste.
Moderniji infotainment donosi brojne nove funkcije, mogućnosti, online-usluge
Skuplje izvedbe Jukea u unutrašnjosti su ukrašene alkantarom (instrumenti i sjedala), što pojačava dojam kvalitete i vrijednosti automobila. Završna obrada kompletnog automobila djeluje rutinirano, standard je očekivano dobar, a karoserija djeluje čvrsto i masivno.
Šteta je što Nissan u svoj tržišni pohod kreće tek s jednim pogonskim agregatom. To je 1,0 DIG-T turbobenzinac snage 117 KS koji po želji može biti uparen sa šestbrzinskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim automatskim s dvostrukom spojkom.
EDC7 znatno bolje pristaje uz karakter trocilindraša
Juke DIG-T sa 117 KS postiže maksimalnu brzinu od 180 km/h, dok do 100 km/h ubrza za 10,4 sekundi s ručnim mjenjačem, odnosno za 11,1 sekundu s automatikom. Inače, motor raspolaže sa 200 Nm dostupnih od 1750 o/min.
Najharmoničnije i najbolje se doima u modu Sport, budući da 3-cilindraš obožava visoke okretaje. Visoki režimi pošteđeni su iritantnih vibracija, motor funkcionira tiho i uglađeno, a temperament Jukea u tom okruženju potpuno dolazi do izražaja.
Harmonično je i podvozje automobila – ugodno ublažavanje ovjesa savršeno pristaje uz mekani ali ne i bezosjećajan upravljački sklop. Juke bez nervoze prelazi sve vrste neravnina na cesti, ali isto tako se bez stresa ili pretjeranih ambicija i navodi kroz uske i spore zavoje.
Naravno, Juke kupcima nudi različite programe personalizacije. Tri boje krova i unutrašnjosti mogu se kombinirati s brojnim atraktivnim vanjskim bojama, a tu je i proširen arsenal sigurnosnih sustava. Juke će i u svom drugom izdanju zasigurno voziti – cestom uspjeha.
Cijene
Nissan Juke 1.0 DIG-T
Visia …………….132.828 kn
Acenta ………….143.958 kn
N-Connecta….. 157.132 kn
Tekna …………..171.699 kn
N-Design……… 174.252 kn
Naš optimalni model!
Početna oprema je solidna, ali ona znači i 16-colne čelične felge, a dizajn Jukea jednostavno treba više, pa optimalnom proglašavamo Acentu. Na njoj su 17-colne alu-felge, ali i multimedijski sustav s novim 8-inčnim zaslonom. Na tih 143.957 kn trebalo bi doplatiti još metalik lak (3500 kn) i sreća s Jukeom može početi. Zatamnjena stakla i nove atraktivne prednje led Y-maglenke stoje 2200 kn, a ako želite i paket Comfort (grijani retrovizori i sjedala, senzor za kišu i automatsku klimu) treba dodati još 4500 kn. Zapravo dodajte još 2640 kn za jamstvo produljeno na 5 godina ili 160.000 km. Svakako, ako nas pitate, optimalni Juke stoji 152.298 kn.