Novi BMW serije 5 za 2020. slučajno pokazao svoje adute
Nije ovo prvi puta da su BMW-u procurile fotografije novog modela. Sjećamo se kako je nova trojka "iscurila" 2004. Uglavnom, sada je potpuno jasno kako će izgledati novi BMW serije 5, nakon što je predstavljen Audi A6 i Mercedes E-klase
Bavarci to zovu „Life Cycle Impulse“, a riječ je o značajnijem redizajnu kojim se njihovi automobili podvrgavaju svake tri do četiri godine. Da, s koronom ili bez nje, vrijeme brzo leti i ovog je ljeta red da sedma generacija BMW-ove petice, kodnog imena G30, predstavi svoje nove adute.
Ciljane izmjene, veći, ali ne preveliki bubrezi
Izmjene na prvu ne izgledaju opsežno, ali su vrlo ciljane i učinkovite. Za početak, tu su uža i elegantnija stražnja svjetla po uzoru na sedmicu, s dugačkim LED potpisom koja prati redizajnirani branik. Još je više promjena sprijeda gdje će popularni „bubrezi“ narasti u veličinu, a shodno njima se i modificirati prednji kraj.
Iznutra su promjene znatno blaže budući da je dio njih BMW već implementirao tijekom 2019. Tu najviše mislimo na potpuno digitalizirani Live Cockpit Professional. Naravno, ovisno o stupnju opreme moguće su određene novosti no digitalni instrumenti po uzoru na trojku donose kontra postavljene kazaljke brzinomjera i okretomjera.
Aktualni iDrive infotainment sustav (ID7 Generation) je također već implementiran s uključenim glasovnim upravljanjem. Ono što očekujemo je proširenje mogućnosti sustava sigurnosti i pomoći vozaču.
Plug-in hibrid od 394 KS kao udarna snaga
S ciljem izbjegavanja krize srednjih godina petica će dobiti moćnu plug-in hibridnu varijantu ukupne snage od 394 KS oznake 545e. Pozicioniranje značajno iznad modela 530e omogućuje činjenica da iako će dijeliti e-motor snage 113 KS, 545e neće koristiti 4-cilindarski 2.0 već 3-litrenog redni šestak sa 286 KS. Inače, e-motor je integriran u 8-stupanjski automatik te doprinosi sa 265 Nm okretnog momenta.
BMW je u jesen 2019. predstavio 48-voltnu mild hybrid tehnologiju u modelima 520 koja bi potrošnju u prosjeku trebala reducirati za 0,3 litre. Na tragu učinkovitosti nažalost se ukida najsnažnija izvedba 3-litrenog turbo dizela, ne samo u petici već i u ostatku game. Drugim riječima, s redizajnom u ponudi neće više biti M550d xDrive koji je uz pomoć četiri turbopunjača nudio kamionskih 760 Nm momenta.
Premijera ovog ljeta, u najavi M5 CS s više od 625 KS
No, zato se šuška o limitiranoj izvedbi M5 CS. Prototipi s zlantnim naplatcima i logom CS su viđeni još prošle jeseni, a spekulacije govore o novom twin-turbo V8 motoru snage iznad 625 KS. Motor kodnog imena S68 bi trebao biti znatno kompaktniji i drastično bolji, ali ćemo na njega morati pričekati još koju godinu. S
Standardne izvedbe redizajniranog BMW-a 5 najavljene su znatno ranije, već ovog ljeta, uz prve isporuke do kraja godine. Naravno, ukoliko to dozvole trenutni uvjeti.