Novi Audi S3 izgleda brutalno i stiže krajem listopada
Krajem listopada na hrvatsko tržište stiže najnovija interpretacija sporta u kompaktnoj klasi koju je Audi započeo prije 20 godina upravo s modelom S3. Kao što vidite, S3 nikad nije izgledao bolje
Postoje sportski GTI-kompakti i to su oni su prednjim pogonom te snagom koja raste čak do 320 KS, koliko primjerice ima Honda Civic Type R. Oni se ubrzanjem opasno približavaju vremenu od 5 sekundi, ali se ne spuštaju ispod njega. Za to je potrebna brutalna snaga, ali i pogon na sve kotače – gdje se uklapa novi Audi S3.
Dizajn najbolje govori sam za sebe – kao da ima 1000 KS
Novi Audi S3 i dalje koristi 2.0 TFSI turbobenzinski motor kao i većina kompaktnih sportaša u VAG-koncernu. U njemu razvija 310 KS i 400 Nm bez obzira je li riječ o petvratnoj Sportback ili 4-vratnoj izvedbi Limousine.
Novi izvedbe Audija S3 mogu se opremiti Matrix LED prednjim svjetlima, gdje se njihova digitalna dnevna pozicijska svjetla sastoje od 15 LED segmenata, od čega njih deset čini dvije okomite linije. Na stražnjem kraju veliki difuzori i četiri ispušne cijevi ističu sportski izgled.
Ako biste htjeli moćniji zvuk ispuha to možete postići putem Audi drive select sustava
Novi Audi S3 donosi i AVS-sustav što je u prijevodu varijabilni razvod ventila, koji direktno pridonosi optimizaciji zagorijevanja i boljoj učinkovitosti motora. Kako u vidu snage tako i potrošnje. Audi S3 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekundi, a postigao bi i više od 250 km/h, da nema elektronske blokade.
Sedam-stupanjski S tronic radi munjevito, ali istovremeno donosi i funkciju odspajanja potrebnog za program vožnje „krstarenja“ s čime se minimalizira potrošnja. Hidraulična višelamelna za distribuciju pogona na sve kotače spojka smještena je ispred stražnje osovine i dozvoljava potpuno varijabilnu distribuciju momenta između prednje i stražnje osovine.
Zbog toga je novo S3 fin, nježan i lagan kad ga želite voziti optimalno i štedljivo, a utegnut i žestok kad želite spojiti zavoje i puno gasa.
Sa svojom four-link stražnjom osovinom i progresivnim upravljanjem, standardni ovjes nudi sve što je potrebno za užitak u vožnji. Ovaj ovjes spušta karoseriju za 15 milimetara. Audi na zahtjev može ugraditi serijski S sportski ovjes s kontrolom tvrdoće. Ventili kontroliraju protok ulja u amortizerima tako da se mogu prilagoditi uvjetima u vožnji unutar nekoliko tisućinki sekunde.
Raspon između udobne i dinamične postave ovjesa još je širi nego kod prethodnog modela. Novi električni pojačivač kočenja osigurava snažno i spontano usporavanje. Sva četiri diska su samo ventilirana, dok je boja čeljusti serijski crna, a uz doplatu crvena.
Model s pet vrata sada je dugačak 4,34 metra, dok je model a četiri vrata dugačak 4,50 metara. Osim malih razlika, dvije izvedbe karoserije su jednake u smislu širine (1,82 m), visine (1,43 m) i međuosovinskog razmaka (2,64 m). Unutrašnjost nudi više prostora za ramena i laktove. Prtljažnik modela S3 Sportback ima kapacitet između 325 i 1.145 litara ovisno o položaju stražnje klupe, dok izvedba Limousine ima prtljažnik kapaciteta 370 litara.
Novi MMI operativni koncept pokretan je trećom generacijom modularne informacijsko-zabavne platforme (MIB 3). U tom je slučaju moć proračunavanja deset puta veća u odnosu na prethodni sustav te provodi sve zadatke u odnosu na povezivanje s LTE Advanced brzinom te ima integrirani Wi-Fi spojnu točku.
Navigacija je fleksibilna i precizna. Navigacija nudi predviđanja u odnosu na prometnu situaciju, satelitske slike visoke razlučivosti aplikacije Google Earth i informacije o protoku prometa. Individualne postavke, kao što su često birana odredišta ili preferencije klima uređaja, mogu se spremiti u do šest memorijskih profila.
Pretprodaja ovih kompaktnih S3 modela započinje u mnogim europskim državama u kolovozu 2020., s time da će prva vozila biti isporučena početkom listopada. U Njemačkoj cijene za S3 Sportback počinju od 46.302 eura, dok za model S3 Limousine od 47.179 eura.
Početak prodaje označen je ograničenom serijom “Edition one.” Ovaj model dolazi u Python žutoj (Sportback) ili Tango crvenoj (Limousine) boji sa crnim detaljima i 19-inčnim kotačima te sportskim sjedalima presvučenima kožom s kontrastnim žutim šavovima.