Nova Škoda Octavia RS iV sa 242 KS uz pomoć struje stiže 2021.
Od obične limuzine nasvirane Audijevim 1,8-turbobenzincem, preko razrađenih TFSI i TDI generacija došlo je vrijeme za elektrificiranu Octaviju RS iV
Škoda je svoju RS paletu kroz godine vrlo elegantno razvila u jednu od najzapaženijih sportskih linija. Jer, nije stala ravno uz bok trkačima koji se pripremaju za track day evente već je ponudila sport i vozačku euforiju s obiteljskim vrijednostima. A složit ćete se – takvih je kupaca jednostavno više.
To je linija hibridnog pogona koji se nalazi na Golfu GTE, Na Cupra Leonu PHEV, a doći će i na Audiju A3 Sportback
Octavija RS iV stiže nakon posljednje predstavljenog Kodiaqa RS, ali ona neće biti dizelski već hibridni model jer kombinira 1,4-litreni turbobenzinski agregat s elektromotorom i tako dolazi do ukupne snage od 242 KS i 400 Nm.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 7,3 sekunde, a najviša brzina iznosi 225 km/h zbog čega ovu generaciju, kao dosadašnje, ne možemo prozvati najbržom Octavijom svih vremena. Jer, prethodna izvedba RS245 do stotke je stizala za 6,6 sekundi i postizala 250 km/h.
Bez brige, možete biti sigurni da će se nova Octavija nuditi i kao klasičan benzinski model s puno snage, ili dizelski, baš kao što je predstavljen i klasični Golf GTI ili Golf GTD. Octavia RS iV u bateriji će imati dovoljno energije za čisti električni doseg kretanja od 60 km, po WLTP ciklusu, a potpuno punjenje na kućnoj utičnici trebalo bi biti gotovo za oko 6 sati.
Iako ima električni predznak i dalje su tu dvostruke ispušne cijevi
Nova Octavia RS iV dolazi isključivo opremljena prednjim pogonom, automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i šest stupnjeva (DSG) te litij-ionskom baterijom kapaciteta 13 kWh.