

Baš kako se i najavljivalo, facelift Panamere obuhvaća decentne izmjene vanjštine uz opsežne tehničke inovacije, kako u unutrašnjosti tako i po pitanju pogona. Panamera i dalje stiže u klasičnoj limuzinskoj izvedbi te kao karavanski Sport Turismo, ali i u verziji s većim međuosovinskim razmakom (Executive).
Sport Design Front naravno dolazi kao opcija, a uključuje markantno izvedene usisnike za zrak, sjajne bočne otvore na blatobranima te svjetlosni dodatak. Stražnji kraj na Panameri Turbo S se pak od ostalih razlikuje po većim otvorima za zrak kao i nekim elementima izvedenim u specifičnim bojama.
Panamera Turbo S (4,0 V8-biturbo) sada razvija 630 KS (463 kW) i 820 Nm, što je 80 KS i 50 Nm više u odnosu na dosadašnji top-model. Naravno da se takav porast snage odrazio i na voznu dinamiku – od nule do 100 km/h Turbo S skače za svega 3,1 sekundu, a najviša brzina iznosi 315 km/h.
Tehnička obilježja: sofisticirani zračni ovjes s tri komore (PASM) te sustav protiv naginjanja (PDCC Sport) koji uključuje i torque vectoring (PTV Plus). Koliko sportskih gena njeguje Panamera Turbo S govori i podatak da je test vozač Lars Kern odvezao Nürburgring-Nordschleife za 7:29,81 što je službeni rekord u kategoriji automobila luksuzne klase.
Panamera GTS je u nomenklaturi modela smještena stepenicu niže te u obnovoljenom izdanju razvija 480 KS (plus od 20 KS) i 620 Nm. Njen najveći forte su specifičan razvoj snage koji simulira osjećaj atmosferskog motora kao i karakterističan V8-ton koji je postignut zahvaljujući asimetričnoj izvedbi ispušnog sustava.
Panameru i Panameru 4 i dalje pogoni dobro poznati 2,9-litreni V6-biturbo sa 330 KS i 450 Nm. Podvozje i sigurnosni sustavi ‘izbrušeni’ su u smjeru sporta, no na način da se dodatno povećao i komfor. Dorađeni aktivni ovjes (PASM) po navodima Porschea ublažava mekše i kvalitetnije.
Panamera 4S E-Hybrid je pak još jedan u nizu Porscheovih performance plug-in modela. Specifičan je između ostaloga po tome što je u 100 kW snažan e-motor integriran osambrzinski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom (PDK). 2,9-litreni V6 biturbo pak razvija 440 KS dok snaga sustava iznosi 560 KS (okretni moment 750 Nm).
U verziji s paketom sport chrono (serijski) plug-in Panamera od nule do sto ubrzava za 3,7 sekundi, pa nastavlja sve do brzine od 298 km/h. Kapacitet baterije povećan je sa 14,1 na 17,9 kWh, a modovi vožnje dodatno su optimizirani. Tako Panamera 4S E-Hybrid prema WLTP-ciklusu sada na struju može prevesti i do 54 km (NEDC-ciklus: 64 km).
Naravno, i ‘digitalija’ je dodatno unaprijeđena. Porsche Communication Management (PCM) sada bolje raspoznaje glasovne komande (Voice Pilot), Risk Radar efektivnije upozorava na situacije u prometu a unaprijeđen je i čitav niz online-funkcija.
Sustav za držanje trake je sada serijski, a u ponudi je čitav niz svjetlosnih i sigurnosnih sustava (Surround View, Night Assitent itd.). Prodaja osvježene Panamere započinje već u listopadu.