Bili smo u Nissanovoj tvornici u Sunderlandu

Bili smo u Sunderlandu u posjeti proizvodnom pogonu Nissanovog crossovera Qashqaija. Prošlo je gotovo 18 godina otkako je prva generacija ovog pionira izašla s proizvodne trake na sjeveroistoku Engleske

Do 2024. kupilo ga je više od četiri milijuna kupaca u više od stotinu zemalja, što ga je učinilo najprodavanijim automobilom u povijesti automobilske industrije Ujedinjeng Kraljevstva. Sada, nakon osvježenja postojeće generacije, iz tvornice u Sunderlandu, elektrificiran Nissanovim sustavom e-Power, Qashqai će se nakon 30 milijuna funti ulaganja u tvornicu opet isporučivati kupcima diljem Europe.

Ukupna ulaganja Nissana u Ujedinjenom Kraljevstvu iznose basnoslovnih šest milijardi eura, kako bi se ostvarila vizija imena EV36Zero, projekt za budućnost proizvodnje automobila koji povezuje proizvodnju električnih vozila i baterija, uz korištenje obnovljivih izvora. „Izrazito se ponosimo time što tvornicu u Sunderlandu možemo nazvati domom modela Qashqai. To što naš najbolji tim radi na najboljem crossoveru pobjednička je formula i jedva čekamo vidjeti kako će naši kupci uživati u novom dizajnu i dodanim tehnologijama.” Adam Pennick, potpredsjednik Nissanova odjela za proizvodnju u UK.

Treća generacija modela Qashqai od svojeg je predstavljanja 2021. prodana u više od 350 tisuća primjeraka u Europi te nastavlja postavljati standarde za crossovere. Qashqai je od 2022. dostupan s tehnologijom e-Power, Nissanovim jedinstvenim i inovativnim elektrificiranim pogonskim sklopom kod kojeg kotače pokreće isključivo električni motor, čime se postiže osjećaj električne vožnje. Na prometnicama je trenutačno 120 tisuća modela Qashqai s tehnologijom e-Power proizvedenih u Sunderlandu.

U tvornici su uvedene promjene koje omogućuju proizvodnju modela Qashqai za 2024., uz ulaganja u tvornicu namijenjena novim oblogama, odbojnicima, bojama karoserije, unutrašnjim značajkama, materijalima i opremi. Unaprijeđena tehnologija u novom modelu Qashqai sad je ugrađena i u proizvodni proces, uključujući poboljšane sustave za pomoć u vožnji i ugradnju Google usluga u multimedijski sustav NissanConnect, čime se postiže gotovo besprijekorna interakcija između digitalnih uređaja kupca i njegova vozila.