Naran Hyper Coupe – Četverosjed s 1062 KS
Samo 49 osoba uživat će u posjedovanju ovog supersportskog kupea. Cijena se još uvijek drži u tajnosti, a svojim će kupcima biti isporučen na ljeto iduće godine
Tko je ili što je Naran? Tvrtka je dobila ime po svom osnivaču Ameerhu Naranu koji je podsredstvom privatnih zrakoplova (Vimana Private Jets) stvorio potreban kapital za pokretanje vlastite automobilske tvrtke. I tako je nastao supersportski GT koji će kupiti uglavnom kolekcionari.
Ključ – smanjena masa
Što se same karoserije tiče cijeli je automobil dizajniran za što upečatljiviji vizualan dojam, ali naravno i kako bi zadovoljio optimalne aerodinamičke uvjete. Svi silni spojleri obećavaju realnu potisnu silu od oko 400 kg, što bi trebalo nadmašiti onu kod trkaćih GT3 automobila. Naravno, tu je i pitanje mase koju Naran još nije službeno objavio, međutim ona ne bi trebala biti prevelika jer je tijelo ovog sportaša izrađeno od ugljičnih vlakana. Optimizirani su i 22-inčni naplatci izrađeni od karbona pa i oni odrađuju svoju ulogu u smanjenju mase.
Motor sprijeda, pogon na sve kotače
Njemački stručnjaci pomogli su da se iz petlitrenog twin turbo V8 motora izvuče preko tisuću KS, Racing Dynamics pored 1062 KS izvlači i 1036 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi preko sva četiri kotača i ZF-ovog automatskog mjenjača s osam stupnjeva prijenosa, međutim postoji i mogućnost prebacivanja pogona samo na stražnju osovinu. Brojke: Do 60 mph stiže za 2,3 s, do 100 mph za 4,56 s, do 200 mph za 16,5 s uz maksimalnu brzinu od 370 km/h.
Cilj – Nurburgring
Za dinamiku vožnje pobrinula se tvrtka EY3 Engineering. Hyper Coupe sastavljat će se u Racing Dynamicsu u Acheenu u ritmu od dva automobila mjesečno. Javna je tajna da će Naran pokušati oboriti rekord staze u Nurburgringu za serijska vozila s četiri sjedala i s prednje smještenim motorom. Trenutna testiranja pokazuju da bi Hyper Coupe mogao krug na ‘Zelenom brijegu’ odvoziti za oko 6,40 minuta.