Honda N600 sa VFR-ovim motorom

Američki tuner je u malenu gradsku retro Hondu ugradio V4-motor iz VFR-a 800. Krajnji je rezultat impresivan, ne samo zbog činjenice da N600 sada juri preko 200 km/h...

Stephen Mines je u potpunosti zaražen Honda-virusom. Preradom nastaloj na bazi modela N600 osvojio je prvo mjesto u okviru ‘Honda Super Tuner Legends Seriesa’.

Tuning-uradak predstavljen je na poznatom SEMA-showu u Las Vegasu. Honda N600 nije jedinstvena samo po svom prepoznatljivom ‘Mini-stilu’ već je i prvi automobil japanskog proizvođača koji je uvezen u SAD.

1970. prodavao se po cijeni od 1300 dolara a bio je toliko kompaktan da je stao između osovina većine tadašnjih automobila američkih proizvođača

N600 je na vagi pokazivao 550 kg a pokretao ga je zrakom hlađeni dvocilindraš obujma 599 ccm koji je pri nevjerojatnih 9000 o/min razvijao 42 KS i 51 Nm, te automobil ubrzao sve do najviše brzine od 135 km/h.

Mines je za svoj N600 predvidio malo drugačiji pogonski agregat. Naime, u njega je ugradio V4 iz VFR-a 800 proizvedenog 1998. godine, uključujući i njegov spremnik goriva.

Dodao je i tunel za kardan koji snagu od 115 KS (pri 12.000 o/min) prenosi do stražnje osovine tj. 13-colnih kotača. Mines je iskoristio elemente podvozja s Mazde MX-5 a njegov N600 može pojuriti do brzine od preko 200 km/h.

Zanimljivo je da vozač brzine mijenja putem pedala postavljenih na upravljaču, a Mines je i VFR-ove instrumente prenio u unutrašnjost N600.