Mitsubishi L200: Smisleno obnavljanje modela urodilo plodom

Mitsubishi je vrlo spretno osluhnuo potrebe tržišta, pa obnovio svog pick-upa L200 toliko dobro da se sada nameće kao najbolja kupnja u segmentu

Iza atraktivne maske nalazi se robusna tehnologija i iste mogućnosti kao s prethodnom linijom, ali i četrdeset godina iskustva proizvodnje pick-upova. Mitsubishi je tu, baš kao i na području hibridne tehnologije, vrlo ozbiljan igrač.

Možda vam se ne čini, ali Mitsubishi na brojnim frontovima autoindustrije prednjači po nekim rješenjima

Već je i stari model L200 bio jako dobar, ali kupci su se žalili na neka izvedbena rješenja kojima Mitsubishi nije davao previše važnosti. Nestajalo je odlagališta za sitnice, instrumenti i grafike su bili “dječji”, utovar je mogao biti bolji, baš kao i materijali interijera.

Vlasnici prijašnjih modela prigovarali su i na kvalitetu audio sustava, na izraženu buku u vožnji, pa i na potrošnju. Međutim, Mitsubishi je proveo opsežnu anketu i doznao sve to, pa s ovom generacijom i ispravio.

Kratko smo ga provozali šumama Moslavine, a malo duže velebitskim makadamima, pa nam uopće nije čudno što je to jedan od najboljih

Istina, i dalje ćete u kabini pronaći onu staru, kožnu ručicu mjenjača, neki prekidači su i dalje “preplastični”, a i sveukupni doživljaj je prilično robustan. Međutim, sada je sve to na osjetno višoj razini, djelom zbog detalja, a najviše zbog daleko niže buke u vožnji, ali i osjetno niže potrošnje.

Mitsubishi je i audio sustav učinio bolji, kao i neke materijale, ali sveukupni dojam je podignut na daleko višu razinu upravo zbog potrošnje agregata, razine buke, i zbog doživljaja vanjskog dizajna. Jer, novi L200 sada izgleda opako, američki, spremno i dinamično. Izgleda baš onako kako bio ga potencijalni kupac zamislio.

Ne treba se brinuti, novi dizajn nije umanjio učinkovitost karoserije. Iako su branici drukčije izvedeni napadni, prelazni i silazni kutovi ostali su isti, pa je ovo i dalje fantastičan terenski auto.

Ovo je sjajan terenac, ali onda i sjajno 4×4 vozilo jer njegov pogon je stalan, što znači da se prednji kotači ne isključuju pri višim brzinama kao kod drugih

Mitsubishi L200 ima tri diferencijala, pa upravo zbog toga čak i pri višim brzinama (iznad 100 km/h) pogon na sve kotače ostaje aktivan i uključen. To treba zahvaliti središnjem diferencijalu. K tomu, tu je još i prednji diferencijal, a onda i stražnji koji se može odvojeno blokirati za posebne terenske uvijete.
Također, L200 je opremljen i posebnim sustavom (selektorom za izbor podloge) koji se prilagođava vožnji po kamenju ili pijesku, a prisutan je i sustav pomoći za vožnju niz velike strmine. Jedino, ako odvojeno blokirate proklizavanje stražnjeg diferencijala, tada izbornik programa neće doći u funkciju.

Zbog svega toga L200 se vozi staloženo i mirno, a prvenstveno vrlo sigurno, uz zadržne sjajne karakteristike i kapacitete koji u potpunosti udovoljavaju standardima klasi. K tomu, Mitsubishi je prilikom razvoja prioritetno čuvao što nižu potrošnju i manju masu goriva. Iz tog razloga, recimo, dozvoljena masa kočene prikolice ne iznosi 3500 kg već 3100 kg. Jer, za takvo što bi morala i masa samog pick-upa rasti, a tada bi se narušila učinkovitost pogona.

Na koncu, potrebno je samo odlučiti treba li vam produžena kabina Club Cab ili Double Cab

Novi je i dizelski motor s aluminijskim blokom obujma 2,4 litre koji ispunjava ekološku normu Euro 6. Dostupan je u dvije izvedbe snage, sa 154 i 181 KS, odnosno sa 380 i 430 Nm okretnog momenta. Također, osim s ručnim mjenjačem, motori se mogu vezati s automatikom sa 6 stupnjeva. Dok su svi serijski opremljen s fantastičnim pogonom na sve kotače.

Cjenik Mitsubishi L200

Club Cab 2,4
4WD MT INVITE ASG (154 KS) 199.900 kn
4WD MT INTENSE (181 KS) 219.900 kn
4WD MT INTENSE ASG (181 KS) 254.900 kn

Double Cab 2,4
4WD MT SDA INTENSE ASG (181 KS) 262.900 kn
4WD AT INTENSE (181 KS) 269.900 kn
4WD AT INSTYLE (181 KS) 292.900 kn