

Iako je uređen da zagolica osjetila najzahtjevnijih kupaca Mercedes B-klase i dalje zadržava one opipljive vrijednosti zbog kojih bi uopće kupili monovolumena. To je vidljivo kad zakoračite u kabinu. W277 u odnosu na prethodnika nudi duži međuosovinski razmak (+30 mm) te posljedično više mjesta za koljena i glavu nego što sugerira vanjski dizajn. Uz to, novo krojena karoserija (+ 26 mm) donosi manje otpore zraka (0,24), što je posebno primjetno kod visokih frekvencija, odnosno na višim brzinama kada je buka znatno niža.
Takav koeficijent otpora zraka nema niti jedan sličan automobil, niti kompakt, niti monovolumen, i to je jedan o temelja sjajnih performansi, niske potrošnje i vrhunskog komfora. Naime, već je početna benzinska B-klasa sa 136 KS dovoljna za 212 km/h najviše brzine i ubrzanje za 9 sekundi, dok 1,5-litreni dizel sa 116 KS u B-klasi može natjerati kazaljku brzinomjera na 200 km/h
Istovremeno, u odnosu na spomenutu A-klasu vozačka je pozicija 90 mm viša, a oni koji vole komociju, cijenit će bolju preglednost na račun optimiziranih A-nosača te veći postotak staklenih područja u odnosu na lim. U širinu se B-klasa protegla tek jedan centimetar, no u području laktova je dobila dodatna 33 mm što je prema Mercedesu postavlja u rang srednje klase.
Na kokpitu se ističe dobro poznati sustav MBUX koji donosi tri opcije kombinacija 7- (17,78 cm) i 10,25-inčnog (26 cm) zaslona. Opcionalno, tu se može naći i head-up zaslon, ali i mogućnost podešavanja ambijentalnog svjetla u jednoj od 64 boje. Dovoljno je izreći ‘Hej Mercedes’ te odabrati željenu nijansu. Primjetna je bolja ergonomija na dulje staze, što djelomice ide i na račun nove funkcije (Energizing) koja u pravilnim razmacima pomiče pojedine elemente prednjih sjedala.
Kome to nije dovoljno, uvijek može odabrati opcionalnu masažu. Stražnja sjedala ipak su nešto manje raskošna po pitanju prostora za glavu, ali se po novom mogu preklapati i u omjeru 40:20:40. Kako će od polovine 2019. biti dostupna i klizna stražnja klupa (14 cm), tako se i obujam prtljažnika rasteže između 455 i 705 litara.
Ponuda benzinaca odsad uključuje izvedbe sa 136 KS i 163 KS, no naglasak je na tri dizela snage – 116, 150 i 190 KS. Početni 1,5-litreni dizel će se u ponudi naći nešto kasnije, a kao i B 180 (136 KS), karakterizira ga polukruta osovina straga. Multilink je stoga vezan na snažnije izvedbe uz dodatnu opciju aktivnog ovjesa kada elektronski ventil optimizira prigušenja za svaki pojedinačni kotač, i to ovisno o programu izabranom na preklopniku Dynamic Select. Dosadašnji B200d u kojeg se ugrađivao 1,6-litreni dizel razvijen u suradnji s Renaultom napušta ergelu Mercedesovih modela.
U prelaznoj fazi Mercedes će umjesto njega ugrađivati oslabljenu izvedbu najmodernijeg dizela današnjice OM654, uz paralelni razvoj novog 1,6-litrenog dizela. Zato će prve B-klase, pored početnog 1,5-litrenog dizela (i dalje Renault) imati samo 2,0-litreni dizel. Snage im neće nedostajati, pogotovo u najjačim izvedbama koje će imati 320 i 400 Nm.
Takav 1,33-litreni turbobenzinski stroj pronaći ćete iza oznake B180 (136 KS) i B200 (163 KS) gdje će se kombinirati s odličnim automatikom s dvije spojke i sedam brzina. U početku će biti vezan samo s automatskim mjenjačima, jer ručni mjenjači stižu naknadno baš kao i pogon na sve kotače te plug-in hibrid B220e s baterijom od 13,7 kWh i 70 km dosega.
DIZEL | Snaga | Performanse | Potrošnja (l/100 km) | Emisija CO2 (g/km) | Cijena (kn) |
---|---|---|---|---|---|
B 180 d | 116 KS | 200 km/h – 10,7 s | 4,3/3,9/4,0 | 107 – 102 | 245.390 |
B 200 d | 150 KS | 219 km/h – 8,3 s | 5,5/4,0/4,5 | 119 – 112 | 263.982 |
B 220 d | 190 KS | 234 km/h – 7,1 s | 5,5/4,0/4,5 | 119 – 116 | 289.506 |
BENZIN | Snaga | Performanse | Potrošnja (l/100 km) | Emisija CO2 (g/km) | Cijena (kn) |
---|---|---|---|---|---|
B 180 | 136 KS | 212 km/h – 9,0 s | 7,7/4,4/5,6 | 128 – 123 | 236.715 |
B 200 | 163 KS | 223 km/h – 8,2 s | 6,9/4,9/5,6 | 129 – 124 | 249.555 |
B 220 4M | 190 KS | 234 km/h – 7,1 s | 9,1/5,6/6,9 | 158-153 | 311.084 |
B 250 | 224 KS | 250 km/h – 6,4 s | 8,3/5,4/6,4 | 147-143 | 314.356 |
B 250 4M | 224 KS | 250 km/h – 6,4 s | 9,1/5,6/6,9 | 158-153 | 337.938 |