Mercedes 280 SL (1972.) – Može i na struju

Tvrtka Hemmels iz Walesa specijalizirala se za restauraciju starih Mercedesovih modela. Posljednji uradak jest pretvaranje Mercedesa 280 SL iz 1972. godine u električno vozilo

Hemmels, sa sjedištem u glavnom gradu Welsa Cardiffu, obnavlja povijesne Mercedesove modele. Velšani obećavaju da neće ostaviti nijedan vijak netaknutim i da će kalibrirati svaki od originalnih analognih instrumenata.

Pa čak i ako automobil nakon restauracije izgleda gotovo potpuno isto kao original (na električnom pogonu 280 SL nedostaju samo ispušni sustav i motorizacijski natpisi na stražnjoj strani), stručnjaci iz Hemmelsa mogu ugraditi pogodnosti kao što su grijanje sjedala i snažnije kočnice ili poboljšani servo upravljač. Klima uređaj i novi infotainment sustav također su dio standardne opreme.

To ne mijenja ništa u izvornom dizajnu. Kupci također mogu tražiti bilo koju zamislivu boju karoserije ili kožne unutrašnjosti. Kada je SL još uvijek bio nov 1972. godine, metalik boja koštala je dodatnih 699 maraka, a kožne presvlake 1.048 maraka. Najsnažnija varijanta 280 SL opremljena je 2,8 litrenim rednim šesterocilindrašem koji razvija 170 KS i generira najveći okretni moment od 240 Nm. Hemmels je motor zamijenio elektromotorom snage 163 KS.

Kad je riječ o okretnom momentu, stručnjaci Hemmelsa i dalje se drže specifikacija koje je postavio original. I ovdje je maksimalni okretni moment 240 Nm, a što se tiče performansi električna inačica trebala bi biti bolja od originalne – s motorom s unutrašnjim izgaranjem 280 SL sprinta do 100 km/h za 9 sekundi i ima najveću brzinu od 200 km/h.

Hemmels još nije objavio kapacitet baterije, ali jedno punjenje trebalo bi biti dovoljno za trosatnu vožnju gradom. Proizvođač navodi prosječni doseg kao 257 km, a najveći doseg je 323 km. Na brzom punjaču baterija bi se u roku od sat vremena trebala napuniti do 70 posto. Cijena: 180.000 eura. Primjerci za 2021. već su rasprodani.