#LikeABosch – baš tako, kao šef!

Bosch pokreće globalnu imidž kampanju za internet stvari pa uz mogućnosti hip-hopa i humora zauzima položaj globalnog predvodnika na tržištu interneta stvari

Like a Bosch” reklamni je slogan nove globalne imidž kampanje koju je dobavljač tehnologije i usluga pokrenuo na sajmu CES, najvećem svjetskom sajmu komercijalne elektronike, u Las Vegasu, 7. siječnja 2019. Cilj je kampanje prenijeti poruku da je Bosch vodeći pružatelj povezanih proizvoda i usluga. Kampanja se temelji na hip-hop videozapisu u kojem je protagonist snalažljivi korisnik interneta stvari. Bosch ulazi u nov teritorij s kampanjom „Like a Bosch”; izrazito različit pristup i ton označavaju odstupanje od politike tvrtke, koja je osnovana 1886. Ovaj potez temelji se na velikom broju novonastalih videozapisa i meme sličica s porukom „like a boss” („poput šefa”) koji su postali viralni na internetu te privukli desetke milijuna klikova. U tim su videozapisima protagonisti obični ljudi koji izvode bizarne podvige ili impresivne atletske pothvate, ili se spretno izvlače iz neprilika. Boscheva korporativna kampanja „Like a Bosch” mijenja nekoliko slova poruke kako bi osvježila ovaj internetski fenomen. Mladić u Boschevu videozapisu uvijek ima sve pod kontrolom zahvaljujući povezanim rješenjima iz Boscha. S pametnim telefonom u ruci upravlja svojim automobilom, kosilicom ili aparatom za kavu na odličan, pametan i samouvjeren način – upravlja stvarima „like a Bosch” („poput Boscha”).

Poticanje viralnog IoT pokreta

„Odlučili smo se nadovezati na globalnu internetsku senzaciju te smo je ponovno interpretirali s humorističnom notom”, rekao je Boris Dolkhani, voditelj upravljanja robnom markom u tvrtki Bosch. „Kad se radi o internetu stvari, svi putevi vode u Bosch. To je jasna poruka ove kampanje.” Cilj je tvrtke potaknuti viralni IoT pokret širenjem te poruke svim relevantnim komunikacijskim kanalima kako bi se dosegla masovna publika. Bosch računa na svojih 400.000 ili više zaposlenika da prošire riječ o pokretu označavanjem tih videozapisa sa „sviđa mi se” te dijeljenjem istih. Daljnji videozapisi s proizvodima dvije IoT domene povezane mobilnosti i povezanog života pojavit će se kasnije tijekom godine. Imidž kampanja koju je osmislila reklamna agencija Jung von Matt sa sjedištem u Hamburgu, u Njemačkoj, provest će se putem svih digitalnih kanala i kanala društvenih mreža.

Tvrtka u pokretu

Bosch nastavlja širiti svoj položaj kao vodeća tvrtka za internet stvari te je u 2017. prodao 38 milijuna proizvoda s pristupom internetu. Danas je 20 posto od otprilike 27.000 Boschevih programera usredotočeno isključivo na internet stvari. Bosch očekuje da će globalno tržište interneta stvari rasti za 35 posto po godini i dosegnuti godišnji obujam od 250 milijardi američkih dolara do 2020. Zbog tih je izgleda tvrtka odlučila slijediti ambiciozne ciljeve, te joj je sada cilj ostvariti internetsku povezivost u svim njezinim elektroničkim uređajima do tog vremena. Nadalje, usluge na osnovi podataka bit će ponuđene za svaki uređaj, a umjetna inteligencija odigrat će u tome ključnu ulogu.