

Najuočljivije promjene na XCeedu sprijeda su redizajnirana maska i branik te dizajn usisnika zraka koji su sada postavljeni sa strane. LED svjetla za maglu su od sada integrirana u LED glavna svjetla. Straga pak izvedba ispušnog sustava unutar branika dodatno naglašava sportski izgled, a opcijski 18-colni alu-naplatci također imaju novi dizajn. Korejci su u živahnu lepezu boja dodali i tri nove metalik nijanse naziva ‘splash lemon’, ‘yucca steel gray’ i ‘caledon green’.
Sportski GT-Line se može kombinirati sa svim motorizacijama, počevši od 1.0 T-GDi-a sa 120 KS pa sve do top-motorizacije snage 204 KS (1.6 T-GDi). Isto tako, za razliku od nekih drugih proizvođača koji čak i u ovoj klasi iz ponude eliminiraju dizelske motore, Kia svoj XCeed i dalje nudi s 1,6-litrenim CRDi-jem snage 136 KS. Je li riječ o dobroj prilici? Iako dizelska izvedba u startu košta svega 3500 eura više od početnog benzinca, prema Kijinim navodima interes kupaca je u konstatnom padu. Naime, u korist ove tvrdnje ide i podatak da je odnos snaga u XCeedu u međuvremenu došao do omjera 80:20, dakako – u korist benzinaca!
Novi GT-paket uključuje rešetku s uglastijim dizajnom, posebno dizajnirane donje i bočne usisnike zraka u prednjem braniku, elemente od tamnog kroma, LED stražnja svjetla u obliku saća, difuzor u boji karoserije te crne sjajne 18-colne alu-naplatke. Unutrašnjost pak karakteriziraju spljošteni sportski upravljač, crna obloga krova, ručica mjenjača presvučena perforiranom kožom i posebne presvlake sjedala. Novo u svim varijantama XCeeda su i full-digital instrumenti (ovisno o opremi) s novim varijantama grafike. Tu je i drugačije dizajniran unutarnji retrovizor s vrlo uskim okvirom. Osim toga, Kia u unutrašnjosti nadograđuje razne površine s novim materijalima.
Što se tiče pogona, redizajnirani XCeed još uvijek nudi izbor između tri turbobenzinca, plug-in hibrida te dizelskog mild-hibrida. Tehničkih promjena nema, izuzev što PHEV-izvedba sada nudi nešto veći e-doseg (do 60 km u urbanom okruženju). Korejci su dodali i nove sustave pomoći. Adaptivni tempomat s funkcijom ‘stop-and-go’ sada se također bazira na navigaciji, a nudi i asistenta za mrtvi kut te upozorenje na nadolazeći promet s aktivnom intervencijom kočenja.
Prodaja redizajniranog XCeeda u Hrvatskoj je već započela a uvoznik je osigurao dovoljne količine automobila. Cjenovno se ‘raspored snaga’ nije drastično promijenio u odnosu na prethodnika. Početni benzinac u prvom paketu opreme LX Joy s ručnim mjenjačem starta na 23.999 eura/180.829 kuna, a završava u GT-Lineu sa 31.699 eura/238.836 eura.
Benzinac sa 150 KS (1.5 T-GDi) u kombinaciji sa automatskim mjenjačem 7DCT (LX Joy) pak započinje sa 26.299 eura/198.149 kuna, dok ćete 204 KS snažnu izvedbu u srednjem paketu opreme EX Way platiti 4100 eura/30.73 kuna više. Početni dizelaš, kako smo već napomenuli, košta od 27.499 eura/207.191 kuna. Po dobrom starom običaju, Kia na XCeed nudi jamstvo u trajanju od sedam godina ili do 150.000 km.