

Kako bi se sve te brojke s papira vjerno mogle prenijeti na cestu tu su nanovo podešeni amortizeri, elektronički kontrolirana blokada stražnjeg diferencijala, novi upravljački sustav s puno više povratnih informacija putem upravljača te aktivni sustav pogona na sve kotače.
F-PACE SVR će vas do 100 km/h lansirati za ni više ni manje od četiri sekunde, a to mu osigurava Dynamic Launch function. Poboljšana vozna dinamika ostvarena je novom kalibracijom aktivnog ovjesa uz veći užitak u vožnji. Da bi se sigurno zaustavili tu su i poboljšane kočnice te učinkovitije hlađenje uz Power Booster sistem ojačivača kočenja koji vozaču podiže samopouzdanje.
Neće samo četiri široke ispušne cijevi straga ukazivati da se ovdje radi o 550 KS snažnom SUV-u. Tu su opsežne dorade kako na eksterijeru tako i u interijeru. SVR ima veće usisnike zraka, otvore za zrak na poklopcu motora te na blatobranima, a tu je i stražnji krovni spojler – sve kako bi se optimiziralo strujanje zraka i samim time poboljšao downforce te aerodinamika.
U kabini vozila mazit će vas posebna Performance sjedala koja ujedinjuju udobnost sa sportskim duhom držanja tijela. Ona su presvučena Windsor kožom koja je na nekim djelovima i brušena. Naravno tu su i posebne oznake SVR kako se putnici slučajno ne bi zabunili u kakvom se Jaguaru voze. Ispred vozača nalazi se poseban sportski obruč upravljača s osloncima za palčeve, a tu su i jedinstveni prošavi u bojama Flame Red i Light Lunar, uz neizbejžni znakić SVR u dnu volana.
Za potpuni i uvjerljivi dojam sportskog SUV pobrinut će se i 22 inčni atraktivni naplatci, uz crvena kliješta kočnica koja grizu 396 mm velike diskove. Kada izmjenjujete brzine na automatskom osamstupanjskom mjenjaču četiri velike cijevi straga davat će vam željenu sportsku zvučnu kulisu kroz sustav aktivnog rada ispuha, ovisno o načinu vožnje.