Osvježen Jaguar E-Pace
Prošlo je tri godine od prvog predstavljanja Jaguarovog kompaktnog SUV-a, pa je stiglo vrijeme za dorade. Redizajn interijera i eksterijera prate novi mild hibridni i plug-in hibridni pogoni
Najviše se ističu dorade na vanjštini sprijeda, gdje je Jaguar E-Pace dobio novu masku, svjetla i odbojnik. Prednji poklopac, bočna silueta vozila i stražnji dio automobila ostali su isti. Idemo u kabinu Jaguara, tu ćemo naći više novosti. Prvo što se primjećuje jest veliki HD zakrivljeni dodirni zaslon od 11,4 inča. Njime se upravlja novom Jaguarovom Pivi Pro multimedijom.
Novi detalji u unutrašnjosti
Ispod njega primjećuju se nova rješenja oko klimatizacijskog uređaja, na njemu su sada dva umjesto tri upravljačka kotačića, a između njih nalazi se također manji zaslon s ikonama za upravljanje sistemom. Upravljač je uglavnom ostao isti, dok su se promjenile tek neke tipke za upravljanje primjerice radio uređajem. Iza volana sada imamo virtualni kokpit, također jedno od novih rješenja na osvježenom E-Paceu. Ručica automatskog mjenjača sada izgleda poput poluge za gas u kabini aviona, bolje je ergonomije i ljepše leži u ruci.
Široka paleta motora i pogona uz jedan novitet
Jaguar E-Pace može pogoniti čak osam različitih što dizelskih što benzinskih motora. Ponuda počinje s tri dizelaša, prvi je klasični četverocilindrični motor s 163 KS i pogonom preko prednjih kotača. Tu su još dva dodatna dizelska motora s MHEV tehnologijom, jedan također sa 163 KS, no s pogonom na sve kotače, dok je drugi nešto snažniji (204 KS). Potonja dva imaju devetstupanjske automatske mjenjače.
Pet benzinskih hibrida
Ponuda benzinaca je zaista šarolika, početni model pokreće 160 KS snažan blagi hibrid s trocilindarskim 1,5 litrenim turbo motorom. Snaga se prenosi preko osamstupanjskog mjenjača i prednjih kotača. Slijedi ga četverocilindrični dvolitreni motor, također s MHEV tehnologijom, no u ovom slučaju pogon se vrši preko svih kotača, a brzine mijenja automatski mjenjač s devet stupnjeva prijenosa. Taj se motor nudi s 200, 249 i 300 KS. Novitet je 1,5 litreni trocilindarski turbo motor s 309 KS koji koristi plug-in hibridni sustav. On je ukomponiran s osamstupanjskim mjenjačem, a snaga se na podlogu prenosi preko svih kotača.
Izvrsne performanse i učinkovitost
Tehnički podaci za novo Jaguarovo srce su fascinantni, iz engleske tvrtke obećavaju prosječnu potrošnju od samo 2 l/100 km, emisija CO2 iznosi samo 44 g/km, a do 100 km/h stiže za samo 6,5 s. Doseg na isključivo električni pogon iznosi 55 km. Novi Jaguar E-Pace u naše salone stiže početkom sljedeće godine pa cijene još nisu formirane.