Hyundai Ioniq 5
Hyundai je lansirao svoj kompaktni električni SUV koji silazi s 'Electric-Global Modular Platform' (E-GMP) platforme za električna vozila. Ona mu omogućuje međuosovinski razmak od tri metra, s dužinom od 4635, širinom od 1890 i visinom od 1605 mm
Spomenuta platforma Ioniqu 5 pruža ekološki prihvatljive materijale u unutrašnjosti, uz inovativan dizajn interijera kao i eksterijera. Snažne performanse, napredne mogućnosti povezivanja, vrlo brzo punjenje i širok spektar sustava asistencije za vozača trebali bi biti glavni aduti električnog korejskog SUV-a.
Ioniq 5 dostupan je uz niz električnih konfiguracija koje odgovaraju potrebama mobilnosti svakog kupca. Tako su u ponudi dvije opcije baterija, kapaciteta 58 ili 72,6 kWh te dva paketa pogona, s elektromotorom na prednjoj i stražnjoj ili samo na stražnjoj osovini. Sve izvedbe imaju maksimalnu brzinu od 185 km/h.
Što se performansi tiče najsnažnija opcija pogona na sve kotače s baterijom od 72,6 kWh daje kombiniranu izlaznu snagu od 225 kW i okretni moment od 605 Nm. To Ioniqu 5 omogućuje da do 100 km/h stigne za samo 5,2 s. Kada je opremeljen s pogonom na dva kotača i baterijom većeg kapaciteta, Ioniq prema WLTP-u može prijeći do 480 km.
Platforma E-GMP omogućuje infrastrukturu punjenja od 400, ali i 800 V. S punjačem od 350 kW, Ioniq 5 može napuniti bateriju od 10 do 80 posto u samo 18 minuta. Samo pet minuta punjenja dovoljno je da bi se postiglo 100 km dometa, prema WLTP-u. Doseg ali i dimenzije omogućuju mu svakodnevnu uporabu, a ergonomiji doprinosi i zapremina prtljažnika od 531 l, koja se obaranjem stražnje klupe poveća na 1600 l. Dodatno u ‘nosu’ vozila imamo pretinac od 57 l.