BMW X6 – papar u nosu svakog tko ga pogleda, a bit će veći, širi i niži

Sada je sve okrenuto sportu. BMW u trećoj generaciji modela X6 želi dati dinamike više no ikad. Toj filozofiji odgovara i ponuda motora

Prije gotovo deset godina BMW je predstavio svoju inačicu spoja SUV-a i coupe vozila te samim time osmislio novu klasu. Otad su se izmijenile dvije generacije modela X6, a u svijetu je prodan u 443 tisuće jedinica.

BMW X6 M50i do 100 km/h sprinta za nevjerojatne 4,3 sekunde

Sada je pred vama treća generacija bavarskog coupe SUV-a koja je u dužinu narasla 26 mm, u širinu 15 mm, ali je i šest milimetara niža. Također, 42 mm se produžio i međuosovinski razmak, novi model ima niže težište te bolja dinamička svojstva od prethodnika.

Uz standardno opremljenu X6-icu kupci će birati između dviju dodatnih izvedbi – edicije xLine i M Sport koje će svaka za sebe donositi određene posebnosti. Verziju xLine ćete prepoznati po perla kromiranim usisnicima za zrak, bočnim spojlerima, rešetki maske i ispušnim cijevima. Paket M Sport donosi dinamičniji dizajn uz M adaptivni ovjes, sportske kočnice i sportski ispušni sustav.

Dva benzinca, dva dizelaša

Top u ponudi bit će X6 M50i s V8 motorom, dok će slabiju izvedbu X6 xDrive40i pogoniti redni ‘šestak’. Istovjetni motor samo u dizelskoj varijanti pogonit će varijantu X6 M50d i X6 xDrive30d. Kod svih modela serijski će za izmjenu brzina biti zadužen osmostupanjski automatski mjenjač Steptronic.