Predstavljen T-Roc Cabrio, finalizira se BMW serije 4 Coupe, a Porsche počeo s poizvodnjom
Proljeće je stiglo u autoindustriju unatoč koroni, pa neki proizvođači imaju i konkretnih vijesti s testiranja, dok je VW lansirao novi T-Roc, a neki su produžili jamstva
Pred praznik rada nakupilo se nekoliko automobilskih vijesti koje je dobro znati. Recimo, Porsche je ponovno pokrenuo proizvodnju svojih sportskih automobila i pritom pazi na sigurnost svojih djelatnika. Između ostalog tako što je propisao minimalnu udaljenost od 1,5 metara.
Pravedno produžena jamstva
Paralelno, s obzirom na to da je kretanje bilo ograničeno Volkswagen je, pa i Porsche, produžio jamstvene uvijete za tri mjeseca. I zato, svi oni koji nisu mogli do servisa, a upalila im se neka lampica, ili imaju neki kvar, trebaju znati da im jamstvo na vozilo vrijedi tri mjeseca duže. Bilo bi logično da u istom smjeru odluku donesu i drugi članovi koncerna, pa i svi drugi proizvođači – što će se vjerojatno i zbiti.
Da je VW T-Roc Cabriolet spreman za serviranje na pladnju to znamo već neko vrijeme, a sada je napokon došao i taj trenutak. To nije SUV, to nije Cabrio, to je CUV – smislili su u marketingu. Novi model svoj platneni krov prema nebu može otvoriti za samo 9 sekundi, zatvaranje traje 11 sekundi, a krovom se može upravljati sve do brzine od 30 km/h.
Početna cijena T-Roca Cabrio u Njemačkoj iznosi oko 206 tisuća kuna
Dugačak je 4268 mm, što znači da je 34 mm duži od klasičnog T-Roca. Kad mu se krov spusti prtljažnik je sveden na 284 litre slobodnog prostora. T-Roc Cabriolet u startu je opremljen sa 3-cilindarskim TSI-benzincem s turbinom snage 115 KS, a prati ga 1,5 TSI sa 150 KS, također turbobenzinac.
Paralelno, Volkswagen je zabilježio pad prodaje od 19 milijardi eura, što iznosi oko 12 posto manje u odnosu na prošlogodišnji prihod od prodaje. Ipak, operativni profit ostao je pozitivan na 481 milijun eura, ali i to je oko 48 posto manje nego lani.
BMW završava glazuru
Ni Bavarci ne miruju. Atraktivni kupe s dvojim vratima, što je danas potrebno naglasiti, BMW serije 4 Coupe još malo i bit će spreman za prodaju. Dinamička testiranja privode se kraju, pa BMW svoje potencijalne kupce želi podsjetiti da se strpe još malo.
Odrađena su zimska testiranja u Švedskoj, vožnje po stazi na BMW-ovom poligonu u Francuskoj, krugovi su pali i na Nordschleifeu, a sada se kilometri nižu po njemačkim brzim autocestama.
Recimo, novi BMW Serije 4 Coupe od svoje alternative s četverim vratima niži je 57 mm u ukupno ima preko 2 cm niže težište. Nova geometrija ovjesa donosi još izraženiji negativni kut prednjih kotača i čak 23 mm žiri trag stražnjih kotača.
Ponudu će predvoditi M-model u obliku modela M440i xDrive Coupe koji će koristiti benzinski redni motor sa 6-cilindara snage 375 KS, a u pogon će biti integriran i 48 voltni mild-hibrid sa starter-generatorom i dodatnom baterijom. To će značiti dodatni boost tijekom ubrzanja u obliku 11 KS.